Dere som er ca uke 10 nå...

Løvinnens

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Hvordan kjennes det ut for dere? Hvilke symptomer har dere? Jeg er i ganske dårlig form generelt, men jeg kjenner mye murringer og stikninger i underlivet faktisk. Flere som har det?
 
Jeg går inn i uke 10 i morgen og har kjent mye murringer/stikking den siste uken igjen. Er også i ganske elendig form sånn generelt. Mye kvalm og trøtt/slapp. Ligger i senga store deler av dagen :meh:
 
Jeg har veldig svake sånn mensmurringer.
Tisser ofte, og siste uka har korsryggen begynt og bli stivere og verke.
Ellers er symptomer vært veldig vage siden rundt uke 8.
Er akkurat 11+0 i dag:angelic:
 
Er 10+0 og merker at ømmheten i brystene varierer fra dag til dag. Den vedvarende uggenføleksen og kvalmen er borte, MEN er fremdeles kvalm, bare på en annen måte. Istedenfor å være småkvalm konstant hele dagen, kan jeg heller Feks bli megakvalm 1 time på kvelden.

Har ikke så mye stikking og murringer egentlig. Opplevde litt stikking i dag tidlig, ellers kan det komme når jeg feks nyser.

Har fremdeles samme symptomer som tidligere, men de oppfører seg på en annen måte:happy:
 
Er 11 uker i morgen. Har superømme pupper fortsatt, veldig trøtt, har en del hodepine og har begynt å få en slags tyngdefornemmelse i livmoren. Fortsatt oppblåst. Den verste kvalmen har gitt seg og har begynt å få litt mer energi.
 
Hadde en god del mensmurringer i starten av uke 10, noen stikninger nå og da.
Er fortsatt veldig sliten og har lite energi, men sluppet unna kvalmen.
 
Jeg har gått fra å være veldig kvalm til bare å være litt uggen (med noen kvalmeperioder innimellom). Ikke ømme pupper lenger, men større og annerledes. Trøtt. Utflod (sorry TMI). Må opp på natta og tisse. Venter på at magen skal poppe ut...Har ikke kjent så mye stikninger og murringer ennå. I svangerskapet med sønnen min kjente jeg masse på det. 10+2 i dag.
 
Jeg har gått fra å være veldig kvalm til bare å være litt uggen (med noen kvalmeperioder innimellom). Ikke ømme pupper lenger, men større og annerledes. Trøtt. Utflod (sorry TMI). Må opp på natta og tisse. Venter på at magen skal poppe ut...Har ikke kjent så mye stikninger og murringer ennå. I svangerskapet med sønnen min kjente jeg masse på det. 10+2 i dag.
Skriver under på denne. Helt likens her!
 
Jeg har hatt to dager nå i helga med energi og svært lite kvalme! Endelig! I dag har jeg hatt første dag på jobb på 1.5 uke, og det har gått veldig bra. Er litt var på lukter, bare. Det var en rolig dag, men da det ble litt hektisk på slutten av vakta ble jeg litt kvalm. Jeg hadde også energi igjen da jeg kom hjem, og har nå endelig fått gjort litt husarbeid og vanna planter! :D
Ellers plages jeg med en ekkel smak i munnen, som ca aldri går bort. Er mye oppblåst og føler seg at jeg er veldig svær pga det. Ellers kjenner jeg tydelig livmora presser på inne i meg, og jeg tror også den har kommet over skambeinet. Samboer kjenner også at det er blitt hardt nederst på magen min :) håper energien holder seg og at kvalmen er på vei bort!
 
Nærmer meg 11 uker, og formen har blitt gradvis bedre fra uke 9. Fortsatt for det meste sengeliggende men klarer å lage meg mat, er nesten ikke kvalm lenger og svimmelheten har roet seg en del. Det mest plagsomme nå er trøtthet, men den har også begynt å bli bedre (om enn sakte) :)
Diverse smerter her og der i magen har jeg hatt hele veien, kan ikke si det har vært noen tydelig variasjon på det...
 
Elendig form, trøtt og kvalm. Mye jeg liker vanligvis smaker dritt. Luktesansen er ekstremt sterk. Tørst. Hele tiden. Ømme pupper, hodepine. :sorry:
 
Ganske sliten. Men ellers i fin form.
Har hatt ømme brystet hele veien. Murring i magen ga seg for en uke siden.
I dag har jeg vært litt uggen, for første gang. Men det kan selvfølgelig være helt andre grunner til.
Og buksa har begynt å bli litt trangere :)
 
Back
Topp