dere som er ca 27 uker...

tok mål i uke 25 og var da 24 cm..

ORIGINAL: Skogsrypa

Jeg har tatt 2 ganger, og tok sist, var vel uke 26 da, og er på rett mål. Husker ikke helt hva, men om du vil vite kan jeg se i helsekortet? [:)]

kan gjerne se i helsekortet, men ikke stress:) hold sofaen så lenge du ønsker og så kan du se når du er oppe og går;):)

sf målet på meg uke 23 e 23 cm hehe [:D]

ORIGINAL: CogJ

var i uke 24+6.. da var det 27 cm..

skal tilbake og måle imorgen fordi jm er bekymret for stor baby.. Det er ikke jeg for jeg var på 3d.. han ligger en millimeter over gjennomsnittet på tabellen[:)] har bare stor livmor.. hehe

skal du måle sf-målene på nytt eller på ul? godt du har vært på 3d og sett at alt er i strååålende stand der inne da:):) jeg satser på jeg har en diger livmor og en litt smådiger bebis:)

ORIGINAL: lykkeligemeg

Jeg har tatt 2 ganger, og tok sist, var vel uke 26 da, og er på rett mål. Husker ikke helt hva, men om du vil vite kan jeg se i helsekortet? [:)]

kan gjerne se i helsekortet, men ikke stress:) hold sofaen så lenge du ønsker og så kan du se når du er oppe og går;):)

Uke 26 - 26cm... [:)]

hmm.. da er kanskje ikke uke 27-28 cm så ille? men ligger nå utenfor det grønne feltet da.. jeje... får vel smøre meg med tålmodighet frem til ul i uke 32! ikke så lenge igjen!:)

Dette står på www.min-mave.dk :
Hvis afstanden fra dit skamben (symfysen) til toppen af livmoderen (fundus)

blev målt nu, også kaldet SF-mål,
ville det formentlig ligge mellem 22,5-29,5 cm i denne uge.

Gennemsnittet i denne uge er ca. 26,0 cm

Link: http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/uge-for-uge/27.htm

Så etter denne oversikten ligger du etter normalen [:D][:D]

uke 26 var jeg 24 cm[;)]

Back
Topp