dere som er ca 160cm...

x1x*hemlis_i_magen*

Elsker forumet
hva veide dere når dere ble gravide?

hvor mye veide dere når babyen kom?

hvor lang tid brukte dere på å ta av det dere la på dere?

la på meg ca 30kg sist... brukte nesten 2 år på å gå ned til det jeg veide før første svangerskap, men gikk opp 4kg igjen etter det.. vil ikke gå opp like mye denne gangen!!!

jeg er bare 154 da, la på meg 4.5 kg.

Nr 1 - 13 kg, veide på det høyeste 65kg(høggravid)
nr 2 - 10 kg, veide 67kg på det høyeste..
Når er jeg gått ned til 59, men mangler fortsatt en del..

Jeg gikk opp 16 kilo.. gikk ned alt etter to uker. Gikk ikke noe særlig opp i meg selv, da jeg hadde stor baby og masse vann i kroppen.  Men etter alt søtsuget pga ammingen, så har jeg gått opp 1 kilo.. så jeg er 1 kilo i pluss nå enn fra før jeg fikk barn.

Jeg la på meg rundt 3 kg. Veide mindre noen uker etter fødselen enn når jeg ble gravid.

ORIGINAL: Tinkers :P

hva veide dere når dere ble gravide? ca 57

hvor mye veide dere når babyen kom? 70++

hvor lang tid brukte dere på å ta av det dere la på dere? jeg hadde haste ks og revnet livmor, så det tok ca 11mnd før jeg klarte å trene. vil si det tok ca 1 1/2år før jeg gikk ned til normalen.

aue!! stakkars deg!! hørtes vondt ut!

Jeg er 163 cm, veide 58 kg da jeg ble gravid, og var 72 kg når han kom.
Nå to år etter er jeg 52 kg. Har gått veldig opp og ned i vekt det siste året, så er ikke sikker på hvor lang tid det tok før jeg var på "normalen"

Jeg har ca 4 uker til termin, og har gått opp 5,5 kg til nå. 

ORIGINAL: *hemlis_i_magen*

hva veide dere når dere ble gravide? 65 kg

hvor mye veide dere når babyen kom? 97 (!!!!) kg

hvor lang tid brukte dere på å ta av det dere la på dere? Var kommet ned i 72 når jeg sluttet å fullamme, da kom det på 3-4 kg i jula..var 75 når jeg ble gravid denne gangen - er LIVREDD for å legge på meg like mye denne gangen også[:(]

ORIGINAL: *hemlis_i_magen*

hva veide dere når dere ble gravide? 52kg

hvor mye veide dere når babyen kom? 72kg

hvor lang tid brukte dere på å ta av det dere la på dere? første gang gikk alt unntatt 3kg vekk med en gang. Andre gangen hadde jeg fortsatt de 3kg'ene ekstra, men mistet ikke alt like kjappt - men med trilleturer og trening hos fysio mistet jeg svangerskapskiloene...så var nede på startvekten 6mnd etter fødsel....

hva veide dere når dere ble gravide? 57 kg.

hvor mye veide dere når babyen kom? ca 65 kg.

hvor lang tid brukte dere på å ta av det dere la på dere? 1-2 uker. Nå er jeg 50 kg  og vil legge på meg!! [&o]

er 164, veide 58 når jeg ble gravid, 63da han kom, og var under startvekta da jeg kom hjem fra sykehuset 3dager etter...

denne gangen har jeg fortsatt en mnd igjen, veide 58 kg når jeg ble gravid, og veier 63kg nå... så blir nok litt mer denne gangen, men det stresser meg ikke...! 

Eg er 1,57, og veide bare 40 kg da eg ble gravid. La på meg nesten 30 kg i svangerskapet, så var nesten 70 kg da hun ble født. Gikk ganske fort ned igjen i vekt etter fødselen[:)]

hva veide dere når dere ble gravide? 47 kg

hvor mye veide dere når babyen kom? 63 kg

hvor lang tid brukte dere på å ta av det dere la på dere? Ville ikke tilbake til startvekten igjen, men gjor jo det etterhvert da. Men husker ikke hvor lang tid det tok. Er 161 cm.

hva veide dere når dere ble gravide? 69 med førstemann og 65 med andremann (nå veide jeg 75[8|] da jeg ble gravid, etter å ha sittet på rompa i en stol i hele høst med brekt ankel...)

hvor mye veide dere når babyen kom? I overkant av 90kg med begge gutta

hvor lang tid brukte dere på å ta av det dere la på dere? 2mnd etter eldstemann kom, 2år etter minstemann

Back
Topp