Dere som er blitt strippet

kattiz_86

Glad i forumet
Lurte på noe her....

Har vært å blitt "tøyd" hos både jordmor å lege uten resultat. Skal til jordmor i morgen, å lurer på om det er noe annet å bli strippet? Hørte noen sa at når de tøyer så ruker de fingrene for å forsøke og irritere livmorhalsen, mens når de stripper så bruker de en slags pinne eller noe og at dette skal være mer effektivt? Kan dette stemme? [:-]

Er helt blank her jeg....

Ingen??

jeg mener jeg ble strippet sist svangerskap, hun brukte ikke annet en fingrene sine..

Jeg ble strippet og hun brukte kun fingrene [:)] Også sa hun at om hun fikk blod på fingrene etterpå var strippingen vellykket.

Flere????

Jeg ble strippet forige svangerskap og er blitt det nå også. Jm bruker bare fingrene når hun gjør det ikke noe annet verktøy.

ORIGINAL: tinemor fra sula

ej he ikkje peiling desverre,men er det låkt?[8|]

Syns ikkje d va nåkke låkt [:)]

ORIGINAL: MM88

Syns ikkje d va nåkke låkt [:)]

det var bra[:D]

hvis låkt betyr vondt, så syntes ikke jeg det var det:p

ORIGINAL: Rutla

hvis låkt betyr vondt, så syntes ikke jeg det var det:p

ja det er vondt[:D]
bra det ikkje var låkt,er så redd for hufse rufsa[8D]

JM min sa at når hun gikk på skolen...og de lærte å strippe. Hadde lærern sagt at det skulle gjøre så vondt, at tårene stod i øynene både på mor og JM [;)]

Aldri hørt om at de bruker noe annet enn fingrene jeg.. Her begynnte det å komme av slimproppen etter strippingen og to dager etterpå var fødselen i gang:) Så hadde god effekt denne gangen:) 

Back
Topp