Dere som er blitt konisert

  • Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Hvor lenge gjorde det vondt?

Blødde dere MYE etterpå?

De sa at man fikk sykemelding i ei uke. Trenger man denne inderlig?

Jeg har time mandag, skal gifte meg lørdag. Bryr meg ikke om blødningen med tanke på bryllupsnatten. Vi skal hente vesla fra barnepasser kl 02 om natten uansett, så "skjer" ikke noe da :p Men man ligger ikke flat og føler seg syk liksom? Er jo et lite inngrep?

Må bare høre fra noen som faktisk har gjort dette..
 
Jeg har ikke gjort det, men kjenner flere som har gjort det. Sykemelding i en uke hørtes voldsomt ut etter hva jeg har hørt fra de :eek: Er det noe du har hørt fra andre eller har gynekologen sagt det?
 
Jeg trengte ikke den sykemeldinga, men det passet fint i forhold til eksamen, så jeg tok den ;)
Husker ikke åssen det var med blødning, var singel og bodde i kollektiv, så den var liksom ikke i veien for noe ;)
 
Jeg har ikke gjort det, men kjenner flere som har gjort det. Sykemelding i en uke hørtes voldsomt ut etter hva jeg har hørt fra de :eek: Er det noe du har hørt fra andre eller har gynekologen sagt det?
Jeg trengte ikke den sykemeldinga, men det passet fint i forhold til eksamen, så jeg tok den ;)
Husker ikke åssen det var med blødning, var singel og bodde i kollektiv, så den var liksom ikke i veien for noe ;)
Det var legen på sykehuset som sa jeg fikk 1 uke sykemelding - og at selv om jeg var hjemme i permisjon skulle jeg huske å minne de på det så jeg fikk utsatt permisjonen med den uka siden jeg hadde krav på den.

Høres bra ut at man ikke trenger den. :)
 
Det var legen på sykehuset som sa jeg fikk 1 uke sykemelding - og at selv om jeg var hjemme i permisjon skulle jeg huske å minne de på det så jeg fikk utsatt permisjonen med den uka siden jeg hadde krav på den.

Høres bra ut at man ikke trenger den. :)
Eneste jeg husker spesifikt er at jeg fikk de andre i kollektivet til å måke snø for meg, fordi jeg tenkte det ble litt heftig... Må nevne at det snødde 70 cm (!!!) natta etter at jeg ble konisert, så det var ganske mye som skulle måkes ;)
 
Eneste jeg husker spesifikt er at jeg fikk de andre i kollektivet til å måke snø for meg, fordi jeg tenkte det ble litt heftig... Må nevne at det snødde 70 cm (!!!) natta etter at jeg ble konisert, så det var ganske mye som skulle måkes ;)
Djiz. Ja, men det kan jo regnes som en hard fysisk anstrengelse! :) Det er ikke harde fysiske anstrengelser selvom jeg skal i møte med fotograf, ha prøveoppsett av hår osv osv den uka. Eller lørdagen. Ja, det blir forhåpentligvis litt dans - men jeg kommer ikke til å danse til svetten gjør at det drypper svette-brunkrem ned på prinsessebrudekjolen min liksom :p
 
Jeg ble sykemeldt i 3 dager, men hadde egentlig ikke trengt det. Jeg husker ikke hvor mye og lenge jeg blødde, så kan ikke tenke meg det var mye :)
 
Back
Topp