Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen mener man kan ta noen allergipiller, noen mener man burde unngå det. Jeg tar ikke sjansen, så bruker kun øyedråper og nesespray som virker lokalt.Syrine skrev:
Føler med deg! Har selv pollen allergi, men er mest plaget med bjørka. Kjenner ikke så mye nå ;) Men min lege sa iallefall til meg at om plagene ble svært store, så skulle jeg bare kontakte henne igjen, og hun skulle finne en allergimedisin som ikke skulle vært like farlig for lille spiren. Vet dessverre ikke hvilken det var snakk om. Kanskje du kan forhøre deg på legekontoret ditt? :)LilliVa skrev:
min engel skrev:
Noen mener man kan ta noen allergipiller, noen mener man burde unngå det. Jeg tar ikke sjansen, så bruker kun øyedråper og nesespray som virker lokalt.Syrine skrev:
Det var det eg og trodde. Får vel kjøpe saltvanns nesespray i morgen. Ligger å nyser og snuffser hver kveld..Det rabler snart for min mann
Ser vi ligger ganske likt på hvor langt vi er på vei. Koselig
Syrine skrev:
Jeg tok allergi medisin hele forrie svangerskap,og da viste legen og JM att jeg tok cetrizin.. Å de sa ikke noe på att det var farlig!des09feb12 skrev:
Som sagt, det er delte meninger om det....er vanskelig å teste slik på gravide, derfor så lite informasjon om det.