Dere som er 8+1 og lengre...

Tvillingmum

Betatt av forumet
Vet dere at dere egentlig har termin i desember?
Jeg er 8+1 i dag og har fått termin 31.desember av legen.

Men henger her inne siden jeg regner med at den blir forskøvet et par dager...

hmmm da må jo jeg og ha det?men regner med det blir i januar uansett[;)]også trives jeg så godt her inne[8D]

samme her[;)]er 8+2[:)]

Har du fått 1. januar hos legen? Her på babyverden får jeg termin 2 januar, men hos legen 31.desember. Fikk med en graviditetsbok hos legen hvor det står et skjema for å regne ut termin-dato. Får også 31.desember på den. Så jeg følger termindatoen jeg har fått på helsekortet og ikke bv sin.

Jeg har siste mensdato 26.mars og termin 2 januar på bv. Så hos legen vil du få termin 30.desember hvis du er 8+2.

ORIGINAL: Ephexita

Jeg er 8+2, med siste mens 25 mars. Jeg har fått termin 1.januar, og det stemmer med utregningskalkulatoren. 
Så alle som er kortere enn meg er vel da naturligvis i desember ville jeg gått utifra

Lenger enn deg mener du vel?
Jeg er etter egen beregning 8 uker på vei i dag. Men, har fått termin 1.januar på ultralyd. Siste mens 27.mars. Forholder meg til terminen jeg har fått, få som kommer på termindatoen uansett, men greit å ha noe å forholde seg til:)

ORIGINAL: Tvillingmum

Har du fått 1. januar hos legen? Her på babyverden får jeg termin 2 januar, men hos legen 31.desember. Fikk med en graviditetsbok hos legen hvor det står et skjema for å regne ut termin-dato. Får også 31.desember på den. Så jeg følger termindatoen jeg har fått på helsekortet og ikke bv sin.

Jeg må bare kommentere denne, for det har skjedd med meg og. På utregningskalkulatoren her får jeg 3.januar, 1.januar på UL og det stemmer også med boka jeg fikk hos legen. Så til poenget;) Den fødselsboka jeg fikk er jo fra Sandvik som også driver (eller hvertfall samarbeider mye med)babyverden.no, så de er ikke helt enige med seg selv.

Vel alle har en egen termin,men den riktige får alle når de har vært på ul i uke 17-19.. Jeg er sikker på en del vil bli satt tilbake i tid eller noen fram også [:)]

Jeg er 8+1 i dag og har bv termin 2 januar. Tror det har noe med syklusen å gjøre at vi får forskjellig. Jeg hadde siste mens 27 mars, og 27 dager i syklusen. Merkelig system dette. Gleder meg til å få en litt mer sikkert termin på ul. Krysser alt jeg har for at det blir januar. Skal knipe igjen alt jeg har vist noe skjer før! [;)]

jeg er 8+1 i dag og termin 2 januar. siste mens 26 mars.... legen gav meg samme dato - så det blir spennende å se når ul er overstått. med forigemann fikk jeg akkurat samme dato på ul og disse beregningskalenderene - så blir kjekt å se. har en veldi stabil syklus. ellers så krysser også jeg alle fingre for at det blir en januarbebis! sist var jeg 6 dager på overtid - så håper det går i samme tralten denne gang (kan godt slippe overtid) men ikke komme mange dager før [:)] Nei, det er vel ikke lett med oss som ligger i grenseland. noen av oss vil nok havne i desember og noen i desemberforumet vil nok få en januarbebis. Men - jeg holder meg her uansett jeg [:)]

jeg er 8+3, og har termin 31.des etter tidlig ul.
men fikk sistemann 9dg på overtid, så regner med å gå noen dager over denne gangen også.

e e 8+1 og termin 2 januar.. blir spennede å se på ul ka den endelige terminen blir,men holder meg her inne så lenge=)

Back
Topp