Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: lille snegle
takk for at dere deler :) ser for meg at jeg vil se ut som en barnepygmé i lang kjole! [8|] men vil kjolen jeg har lagt ved bilde av se teit ut på en lav brud? føler at alle kjoler er laget for høøye og vakre modeller! [>:]
takk for at dere deler :) ser for meg at jeg vil se ut som en barnepygmé i lang kjole! [8|] men vil kjolen jeg har lagt ved bilde av se teit ut på en lav brud? føler at alle kjoler er laget for høøye og vakre modeller! [>:]

ORIGINAL: MiLfYwAy
Jeg er 159 og mannen min er 189[:D] Men jeg hadde høøøøye hæler[;)]
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
hadde dere synnøve sorthe hele dagen eller kun til fotografering etter bryllupet?
erfaringer+
hadde dere synnøve sorthe hele dagen eller kun til fotografering etter bryllupet?
erfaringer+
Kun fotografering. Hun er en superflink fotograf, men hun er svindyr og i mitt tilfelle veldig treg med å sende bildene.
Men jeg er veldig fornøyd med ho. Kjempekjekk dame som får deg til å slappe av[:)]
erfaringer+
Kun fotografering. Hun er en superflink fotograf, men hun er svindyr og i mitt tilfelle veldig treg med å sende bildene.
Men jeg er veldig fornøyd med ho. Kjempekjekk dame som får deg til å slappe av[:)]
kjenner noen som var ekstremt uheldige med henne. hadde henne hele dagen og hu la seg ned på kirkegulvet helt bakerst og tok bilder av brudeparet bakfra fra lang avstand under hele seremonien og lagde litt uro i kirka når hun bevegde seg som en krabbe imellom de bakerste radene istedetfor å komme i front og få gode bilder..
veldig mange bilder av tomme stoler og forskjellige kunstneriske uttrykk fikk de også.. som betyr no damn shit for selve brudeparet. menmen.
godt å høre at folk flest er fornøyde!