Dere som er 160 cm og gift

caracara

Forumet er livet
Kan jeg få se brudekjolene deres? Spesielt interessert i dere med høye menn ;)
Jeg har denne som favoritt nå. Bør kjolen eventuelt slutte rett under knærne mine? Er normalt bygd.

Borte

Ikke quote, tar bort snart[:)]

Kjole som slutter ved knærne vil skape illusjonen at bena er kortere...

Her er min kjole. Jeg er temmelig nøyaktig 160. Min mann er under 180[:)]

takk for at dere deler :) ser for meg at jeg vil se ut som en barnepygmé i lang kjole! [8|] men vil kjolen jeg har lagt ved bilde av se teit ut på en lav brud? føler at alle kjoler er laget for høøye og vakre modeller! [>:]

ser man ikke enda kortere ut i kort kjole da?[8D]
jeg er 164 og kunne aldri tenkt meg å gifte meg i kort kjole med mine butte legger[:D]

ORIGINAL: lille snegle

takk for at dere deler :) ser for meg at jeg vil se ut som en barnepygmé i lang kjole! [8|] men vil kjolen jeg har lagt ved bilde av se teit ut på en lav brud? føler at alle kjoler er laget for høøye og vakre modeller! [>:]

Men du kan vel ha litt høyhelte sko eller?
Jeg følte meg ikke som noen pygme iallefall[:D]

Høye hæler og en litt puffy frisyre+ slør, vil gi deg ca 10 cm [:D]

Har ikke svar, Sneglus, men fiiin kjole!

Velger du en kjole som slutter med knærne eller midt på leggen ser du kortere ut.
Jeg er 161 og valgte denne kjolen:'

Følte meg aldri som noen pygmè hehe - men mannen er ikke høy heller da[:D]

PS kjolen du har bilde av har alt feil mtp om enn vil se lenger ut. Den er oppstykket med et bredt bånd med sløyfe i livet (noe som stykker opp kroppen og gjør at den ser kortere ut) + den er halvkort. Men søt kjole, bare ikke for lave jenter som ikke ønsker å se lavere ut[:)]

De som jobbet der jeg kjøpte min kjole sa at et slep ville gjør at jeg så høyere ut.. Så her ble det med et kort slep, selv om jeg i utgangspunktet ville ha kjole uten... Mitt tips er og gå til en butikk som selger brudekjoler og prøve litt og få noen gode tips! Man kan jo kjøpe på nett f.eks. etter at man har prøvd. (Min er forresten til salgs for en billig penge, så ta gjerne kontakt på PM dersom det er aktuelt for deg å kjøpe brukt[:)])

Jeg er 159 og mannen min er 189[:D] Men jeg hadde høøøøye hæler[;)]

Jeg er 157 cm og vurderte aldri noe annet enn en lang kjole... Som selvsagt måtte legges en del opp da, men.... Sånn er det å være under normalen i høyde...

ORIGINAL: MiLfYwAy

hadde dere synnøve sorthe hele dagen eller kun til fotografering etter bryllupet?
erfaringer+

kanskje man blir enda kortere ja, ikke tenkt på [8|] jeg er 158, han 185 ca... :P brukt er aktuelt ja, men er bare på drømmestadiet enda! ;)

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

hadde dere synnøve sorthe hele dagen eller kun til fotografering etter bryllupet?
erfaringer+

Kun fotografering. Hun er en superflink fotograf, men hun er svindyr og i mitt tilfelle veldig treg med å sende bildene.
Men jeg er veldig fornøyd med ho. Kjempekjekk dame som får deg til å slappe av[:)]

ORIGINAL: kasandre

Høye hæler og en litt puffy frisyre+ slør, vil gi deg ca 10 cm [:D]

erfaringer+

Kun fotografering. Hun er en superflink fotograf, men hun er svindyr og i mitt tilfelle veldig treg med å sende bildene.
Men jeg er veldig fornøyd med ho. Kjempekjekk dame som får deg til å slappe av[:)]

kjenner noen som var ekstremt uheldige med henne. hadde henne hele dagen og hu la seg ned på kirkegulvet helt bakerst og tok bilder av brudeparet bakfra fra lang avstand under hele seremonien og lagde litt uro i kirka når hun bevegde seg som en krabbe imellom de bakerste radene istedetfor å komme i front og få gode bilder..
veldig mange bilder av tomme stoler og forskjellige kunstneriske uttrykk fikk de også.. som betyr no damn shit for selve brudeparet. menmen.
godt å høre at folk flest er fornøyde!

erfaringer+

kjenner noen som var ekstremt uheldige med henne. hadde henne hele dagen og hu la seg ned på kirkegulvet helt bakerst og tok bilder av brudeparet bakfra fra lang avstand under hele seremonien og lagde litt uro i kirka når hun bevegde seg som en krabbe imellom de bakerste radene istedetfor å komme i front og få gode bilder..
veldig mange bilder av tomme stoler og forskjellige kunstneriske uttrykk fikk de også.. som betyr no damn shit for selve brudeparet. menmen.
godt å høre at folk flest er fornøyde!

Tja.. Hun er jo litt spesiell da. Det er en av de tingene jeg liker med henne, man får litt utradisjonelle bilder.. Nå valgte jeg henne fordi hun tok naken/erotiske
bilder av meg så jeg var veldig komfortabel med henne. Men som sagt, hun er svindyr..

Back
Topp