dere som er 15 uker ca

smama

Glad i forumet
hvor ofte kjener dere bevegelse?? jeg er ikke helt sikker på om jeg kjenner noe enda... flere??

kjenner ikke noe

Bra vi er flere :) for blir bekymret når jeg ikke kjenner noe. Alle andre gjør føler jeg :S

Jeg tror jeg har kjent, men ikke heelt sikker. og jeg er 16 uker og annengangs:)

Jeg har kjent en god del i litt over en uke nå, men de siste dagene har det vært helt stopp. Litt småbekymret blir jeg jo da, men regner med hun bare har lagt seg med ryggen utover... Er jo helt vanlig å ikke kjenne liv så tidlig.. Jeg er gravid for tredje gang, mulig det har noe å si.

Jeg er 16 uker, og kan ikke si med sikkerhet at jeg har kjent liv! så du er ikke alene :)

Jeg er annengangs, 16+2 men kjenner ikke noe enda. You are not alone

Jeg er 15+5 i dag..Jeg troor jeg har kjent noe..Men, det kan gå flere dager i mellom:) Stopper opp med det jeg evnt. holder på med hver gang, for å kjenne ekstra godt etter når jeg først kjenner noe..Men, det varer bare noen få sekunder..Argh:) Tror det er heeelt vanlig å ikke kjenne ordentlig liv enda,så jeg stresser ikke :) Er det ikke rundt uke 18 man regner det som mest vanlig å begynne å kjenne liv?

Jeg har ikke kjent noe og har heller ikke fått antydning til mage, så jeg drar frem dopplern en gang i uka så jeg hvertfall hører babyen <3>

Jeg er 16 uker i dag og kjenner ingenting.
Med storesøster kjente jeg ingenting før i uke 18 eller 19, og hun kom ut på termin frisk og fin :-)
Det er ingen fare, så bare slapp av. De fleste vet ikke hva de skal kjenne etter heller første gangen...

Er selv andregangs, og kan ikke med sikkerhet si om det er liv eller andre ting jeg kjenner. Merker at jeg kjenner mer og mer etter, siden det er flere som har kjent liv tidligere med nr 2. Men prøver å roe meg med at det er ganske normalt å ikke kjenne noe før rundt uke 18-20 =)
Litt godt å se at det ikke bare er meg som har det slik. Det kommer nok, for oss alle=)

Jeg er 17 uker og kjenner ikke en døyt.
Kjente ingenting før i uke 19 med første mann.

Jeg er tredjegangs gravid, og man sier jo at man kjenner tidligere når man har vært gravid før, men det er bare tull her iallefall. Har ikke kjent en dritt enda

Nå har jeg morkaka liggende foran da, men det har jeg hatt alle gangene, så sånn sett skulle det jo vært det samme

Jeg har ikke kjent noe enda.

jeg føler babymagen har begynt å komme, men er ikke sikker på at jeg har kjent noe liv. Noen få ganger jeg har vært nesten sikker, men kjennes ofte bare ut som tarmene, evt. min egen puls når jeg er trykket litt rundt der nede!

Jeg har faktisk kjent lille babyen siden uke 12 - 13, ble nokså overrasket da jeg kjente det :) Men det er ingen tvil om at det var det ! For her har det vært aktivitet hver dag siden, som blir bare sterkere og sterkere ! :) Men så er dette også min 3, så kan kanskje ha noe med det og gjøre? Min første datter merket jeg ikke før i uke 24, mens min andre merket jeg i uke 17 :)

Merker heller ingenting, men det kommer vel før eller siden håper jeg :-) sett bAnkende hjerte på ul og jeg har hørt det på doppler så er ikke bekymret. Er første gang for meg så vet forsåvidt ikke hva jeg skal kjenne enda heller. Trodd jeg har kjent noe en gang i blandt, men det har bare vært liv i tarmene ;-)

Førstegangsfødende kjenner vel bevegelser ganske sent fordi vi ikke vet hva vi skal "kjenne" etter.

Jeg kjente forsåvidt noe midt i uke 13, men det tok et døgn før jeg skjønte hva det var, for dagen etter var det masse av samme "boblingen" i magen min. Begge gangene tok jeg meg en tyggis XD

For en uke siden (dagen før uke 16) var det überaktivitet da jeg la meg. Dyttet noe sykt på ene siden før det liksom kom et "dunk", så var det over igjen. Er bare disse tre gangene jeg har kjent noe, men er eneste tre gangene jeg har sittet/ligget i ro uten å gjøre på noe annet.

Jeg tror jeg har kjent noe. Føles ikke ut som spark, men mere som bevegelse. At noe rører seg. Er ikke ofte, heller ikke kraftig. Men kjenner det innimellom, er nesten sikker på at det er bebisen <3

Back
Topp