Dere som er 12 uker nå..

Mammalicious

Glad i forumet
Mailykke 2018
..er kvalmen bedre hos dere?

Jeg er 11+5 og er like kvalm som jeg har vært hele tiden. Når er det vanlig at det blir bedre tro?

Jeg er 11+3 og kvalmen og oppkasten har aldri vært verre.. jeg blir bare dårligere og dårligere.. Jeg ser frem til uke 15, det var da det ga seg forrige gang.. men man vet jo aldri.. [emoji30] «Det vanlige» er vel at det gir seg mellom uke 12-14.

Vært mye bedre den siste uken. Er 12+0 idag.

12+1, formen har vært elendig siden uke 6, men siste uka har vært værre..:yuck:
Ga seg 14+ noe sist..

11+6 i dag.. den siste uka har jeg plutselig blitt kvalm igjen.. var ganske fin fra ca 9+0 til 11+0.. det her er nok veldig individuelt ;)

Jeg har begynt å bli bedre (tror jeg) 10+2 i dag. Må si at jeg er redd for tilbakefall da jeg ikke er lengre på vei [emoji27]

er 12 uker i dag. Kvalmen har stabilisert seg vil jeg si... Men borte er den nok ikke... Håper det letter for oss alle innen kort tid <3

Jeg er 12 uker i dag og må si at formen er bedre. Lengre mellom kvalmebygene, og da kommer de som regel når jeg er veldig sliten eller sulten på kvelden. Er ellers veldig trøtt på kvelden, men det er blitt litt bedre på dagtid [emoji4]

Ikke mye bedre kvalmemessig, men litt mer energi merker jeg, er 12+0 i dag. Varte til uke 18 begge de to forrige gangene, men jeg har et håp om at det er på retur nå.

11+3, og igår + idag har kvalmen vært verre enn noen gang.. men jeg har ihvertfall pauser mellom kvalmen nå, det har jeg ikke hatt frem til denne uken. Da har jeg vært kvalm 24/7 [emoji29] men håper at hele dritten gir seg snart [emoji3] ikke godt å gå rundt slik som dette [emoji15]

Jeg synes egentlig at den bare rr blitt verre nå som jeg har komt meg over tolv uker [emoji24]

Jeg er litt bedre allerede nå ved 10+2, faktisk :) Var verre for ei uke siden enn det er nå.

Jeg er 10 uker på torsdag, ser ut som jeg må forlenge sykemeldingen for her er jeg jammen meg ikke blitt mye bedre... utrolig slitsomt! Har blitt bedre på morgningene, men i elleve-tolvtiden begynner formen å skrante og så blir jeg bare mer og mer kvalm utover ettermiddagen og må legge meg tidlig.

Er 12 uker i dag! Ingen kvalme, kun litt uvel på kvelder jeg sitter oppe litt lenger enn jeg bør :p var bare kvalm til og med uke 7.

Er 11+1 og føler det står heilt stille på veldig dårlig. Har ingan forventningar om at det skal bli betre med det fyrste heller. I dei 3 førre svangerskapa var eg dårlig i eit par månadar til.

..er kvalmen bedre hos dere?

Jeg er 11+5 og er like kvalm som jeg har vært hele tiden. Når er det vanlig at det blir bedre tro?

Jeg er 12+4 nå og trodde det var bedre, men idag kom det kasta pp meg igjen! Så det er ikke helt over, men ikke så konstant for min del ;)

Back
Topp