Dere som er 12 uker + hvordan er formen?

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg er så glad for at formen er så bra nå:) Føler meg nesten som før jeg ble gravid. Bortsett fra konstant trøtthet og bekken/rygg problemer. Men har vært på ul og sett den lille :love017 Så jeg er bare lykkelig. Man blir jo nesten rar av å føle seg så mye bedre også. Trener som før, og føler meg i super form! Trente de første 3 mnd og,men det var ikke like lett da,med kvalme og alt som var.

hvordan føler du deg? Er formen blitt bedre?:)

er 13+4 og formen er ræva. låsninger i ryggen og kraftig bekkenløsning. kvalme, hodepine og oppkast. og matlyst lik 0. yeeey for graviditet nr 2 (nr 3 om jeg teller med SAen i 2011 ) så blitt sykemeldt frem til påske.

Er 12+4 og kvalmen har gitt seg liiitt, men nå er bekkenet trøblete og jeg svimler og er trøtt fremdeles.

13 uker imorgen <3 formen min har vært fin hele veien :) ingen symtomer omtrent :P men er veldig trøtt og sliten.. sover utrolig dårlig om natta :/ men ingen vondter enda - takk og lov :)

Ser det er ikke bare jeg som har konstant hodepine og migrene anfall ca annen hver dag. men jeg har kronisk migrene fra før, jeg prøver å kose meg å nyte graviditeten selv om div vondter, lite søvn etc. for ikke å nevne det at det svartner hver gang jeg reiser meg:P men klager ikke(utenom i dette ramse opp vondter innlegget:P hehe)

synes det er fint å kunne få være gravid,men spørs når magen kommer når rygg og bekkenløsning er vondt døgnet rundt allerede,hehe.. Men trener foR å prøve å holde formen i sjakk. Neida det er ingen sykdom å være gravid,men du så mye det følger med...

Er 13+2. Kvalmen er borte, veldig takknemlig for det! :-) men her har hodepinen og bekkenløsning tatt over :-(

E 13+1 i dag, og kvalmen e så og si bort endelig!!! :-D Men... Har veldig vondt i korsryggen, spesielt etter hvis æ har støvsuga og bøyd mæ my... Driv me forebyggende bekkentrening :-) Bortsett fra det, så ska itj æ klag :-)

Kvalmen har avtatt litt :) har vondt i ryggen og bekken hver dag :( er ikke heelt i tolvte uke enda heller men snart

13+1 i dag og er i veldig grei form. Men det har jeg egentlig vært hele tiden så ingen store forandringer. Er litt trøttere enn vanlig, sover periodevis dårlig på natta, litt dårlig matlyst og svimler litt. Men alt er veldig mildt så klager virkelig ikke! :)

Er 11+4.. er blitt syk og forskjønnelet:( leei.. orker ingenting.. får å så fort vondt i hodet av å se på tv, dataen osv :s er det vanlig? Blitt værre nå som jeg er syk... derfor jeg er lite aktiv her inne de siste ukene:/

Formen er fin, og har hittil hatt mitt beste svangerskap til sammenligning med de to andre :) Jobben vet det ikke ennå, og jeg klarer heldigvis å skjule magen fortsatt. Begynte i ny jobb nå i februar, så vil ikke at graviditeten skal forhindre meg i å bli kjent med de andre på jobb. Er 14 uker nå :)

Jeg er 12 uker i morgen, og kvalmen kommer heldigvis sjeldnere enn tidligere. Klarer å gå litt lenger enn 1 time uten å spise nå:rolleyes: Håper det varer! Ellers kjennes det godt i bekkenet allerede, så blir nok rolige tider fremover;)

Her er jeg 12+1 nå :) er trøtt og Slakk, men det har jeg jo vært i 3 mnd snart nå :) men aner en liten bedring :)

I forhold til hvordan formen var før, så er den blitt veldig mye bedre etter jeg runda 12 uker. Er akkurat som om kroppen er blitt vant til å være gravid, for jeg er absolitt ikke like mye kvalm lengere som jeg var før. Men samtidig syns jeg alle symptomene forsvant plutselig, så nå er jeg jo like bekymret for det igjen. :p

Jeg har vært kjempe dårlig siden midten av desember. Vært sykemeldt i 5 uker nå, og det begynner å komme seg. Er 13 uker i dag. Mistet en tvilling helt tidlig i januar, så holder meg helt i ro. Måtte på legevakten i går, men heldigvis så fant de bevegelse og hjerteslag. Håper jeg nå snart kan komme tilbake til hverdagen uten å være så dårlig, men litt godt å vite at jeg ikke har vært alene:)

Har bikka 14 uker og kastet opp for første gang i dag. Har vært i fin form en ukes tid nå, men så slo det tilbake i dag..

Back
Topp