Dere som er 10 uker

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Er formen blitt bedre? Husker kvalmen avtok rundt 12 uker sist men håper virkelig formen er bedre til 10 uker for jeg er blitt spandert Danmarks helg på før jeg ble gravid. Og har gledet meg veldig til den. Skal med noen gode venner til verdens vinner show med katten min. Og blitt spandert hotell og alt så gleder meg jo veldig bare håper ikke jeg bare spyr da :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er fortsatt dårlig :(

Ble bedre mellom uke 8-9.Men det er nok veeldig individuelt. Og jeg spydde aldri, bare veldig kvalm. Men brekninger får jeg fortsatt av vond lukt og ekle samtaleemner :P

Litt bedre, men der er fortsatt unntaksdager hvor formen er helt ræva !! :)

Litt mindre kvalm, men super utslitt i kroppen. Svimmel og sliten :( håper det går over snart. Er rundt 10+2

Litt mindre kvalm, men super utslitt i kroppen. Svimmel og sliten :( håper det går over snart. Er rundt 10+2

Jeg er faktisk ikke så mye kvalm lenger :D Bare pittelitt på morgenen, og et par kuler i løpet av dagen. *luxuslife* Men den slappheten og mørbanketheten kommer en seg ikke unna gitt :P

Veldig dårlig enda.men koselig og kjenne litt liv da :-) var så heldig at jeg kjente det med nr 2 også i uke 10 :-) MEN FORMEN ER FREMDELES DRIT. Har hvert det opp til 5 mnd med de andre og.

Her blir det bare verre og verre..er 10 uker ca nå, men jeg venter tvillinger så er vel gjerne normalt å være ekstra dårlig.. Men jeg merker det går ut over psyken, så hååååper det kommer til å gå helt over snart.

Jeg er 10 uker i morgen :) Formen ble bedre rundt uke 7-8 så tror det er rimelig inviduellt. Med første så var jeg dårlig til jeg var 15 uker på vei... :)

Mye bedre kvalmen nesten bare nesten borte, men sååååå sliten da gitt null energi på ettermiddag og kveld :-/ men alt bedre enn kvalme og brekkninger :-)

Jeg har absolutt ikke blitt bedre:-( Men håper på å bli det snart:-)

Ikke bedre, ikke verre. Stabilt kvalm, men er det bare når jeg er sulten, eller når jeg ser / hører noe ekkelt (hadde null sensitivitet på det før graviditeten). Har ikke kastet opp ennå, men var like ved for en uke siden.

Back
Topp