Dere som enda venter....!

Skillz

Gift med forumet
Huff.... Er leiiiiii av å vente nå, enda over 1 uke til jeg kan begynne å teste! æsj æsj..... tålmodighet...jada...neee... syns tiden går myyyye saktere nå enn sist! :p Har en del billigtester, så tror testingen begynner noen dager før! Håper på en August eller september baby ! :)

Mange her enda som driver å tester eller venter på TR?? ;)

Jeg venter og venter...... Er 4 dager igjen til jeg egentlig kan begynne å teste, meeeen jeg vet ikke om jeg greier å holde meg..... hehe :) Selv om jeg vet at det er mindre sjans for å få riktig resultat tidlig......

Jeg tenkter å kjøpe den RFSU-testen? Den skal kunne slå ut en uke før forventet mens? Noen erfaringer med den?;)

Jeg prøver og venter om hverandre!
Vil bare ha en til å sitte :p

Skal ikke teste før 10 des (prøve å ikke gjøre ihvertfall:))

ja, her ventes det på testing, og tiden går såå seint..:P
7 des kan jeg teste, la dagene gå fort:p

Jeg venter og venter...... Er 4 dager igjen til jeg egentlig kan begynne å teste, meeeen jeg vet ikke om jeg greier å holde meg..... hehe :) Selv om jeg vet at det er mindre sjans for å få riktig resultat tidlig......

Jeg tenkter å kjøpe den RFSU-testen? Den skal kunne slå ut en uke før forventet mens? Noen erfaringer med den?;)

Jeg testet med den på onsdag, altså fire dager før mensen skulle ha kommet og den var negativ. Testet igjen på søndag med en digital og da sto det gravid:-) Tror jeg hadde spart meg penga og ventet ett par dager, men det er jo med erfaringen jeg sitter med nå. Klarte jo ikke å vente jeg heller ;-)

Ja ville ha ventet med å teste til det er Max 2 dager igjenn... Blir fort dyrt om man de tester som koster litt. Jeg må vente til 8 des. Mn blir nok å teste på fredag den 7 :) vet dere hvor tidlig de billig strimler kan slå ut? Har bestilt på på billigtester da ;)

Forresten... jeg skal teste 9 desember, for da har sambo bursdag :)
Hadde vært gøy om jeg kunne gi han en positiv test i gave :)

Da skal jeg holde meg hard og vente ;-) ;-)
SuperduperVANSKELIG!!!

Hihi ;) det hørtes koselig å gjøre! Lykke til da!=D det er såååå vanskelig å vente .=P

Jeg har prøvd rfsu sin test, og den var blendahvit.. mens clearblue sin viste positiv. Kjenner til andre også som ikke har fått positiv rfsu-test selv om de har vert gravide...

Jeg skal teste 11.desember. Har litt ustabil syklus og 20 billigtester som ligger og brenner i skapet. El i går eller i dag (iflg. legen) så jeg satser alt på Augustbaby!

Ja CB er vel de "beste" testene? værtfall de som har blitt omtalt meste positivt som jeg har hørt... :rolleyes: så blir vell å dra å kjøpe en sånn om billigtesten skulle være negativ :p For å være heeelt sikker:oops:

12 dager igjen :/ alt for lenge!!

Hei, jeg brukte RFSU-testen 5 og 4 dager før forventet mens -> negativ. Ble veldig overrasket (og skuffet) da jeg var så sikker på sikker. Ventet til 5 dager etter forventet mens og testet ny RFSU-test -> positiv (hurra!). Så min erfaring er at den ikke er god på å teste tidlig. Bare å smøre seg med tålmodighet :-)

Foreløpig termin: 1. august. Kjempespent!

Jeg har ikm i dag :) Tørr ikke juble enda.... Men jeg fikk en ultra svak cb+ og Doc test i går <3 Og i dag fikk jeg en ultra svak Rfsu test :) Så nå bare venter jeg på hcg blodprøve hos legen på mandag <3 Dette er sååååå spennende <3

Jeg venter fortsatt på positiv el-test, men ja, tiden går saaaaaakte... Det blir verre og verre for hvert barn, synes jeg. Håper å komme inn hit med termin i slutten av august :-)

Back
Topp