dere som eier hus/leilighet o.l.

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Hvis dere skal selge og flytte, eller har solgt og flyttet....

velger dere å vaske ned selv eller leie inn noen som kan gjøre det?

Tror vi kommer til å leie folk,fordi hvis det ikke er godt nok så er det de vi kan skylde på,og ikke oss selv...

vi leide inn folk.

Jeg ville vasket selv, jeg vet jeg er nøye så det ville ikke blitt noe problem[:)]

Ser bare for meg at vi hadde vasket selv. Men så har ikke vi digert hus da. Skjønner godt at mange leier.

leier folk til å vake det vi flytter ut av og vasker selv det vi flytter inn i!!
det skal jo og er jo vasket der man flytte inn men det vil jeg gjøre selv så jeg VET alt er rent[:D]

ORIGINAL: Sha

leier folk til å vake det vi flytter ut av og vasker selv det vi flytter inn i!!
det skal jo og er jo vasket der man flytte inn men det vil jeg gjøre selv så jeg VET alt er rent[:D]

Samme her. :)

Vasket leiligheten selv, med hjelp av mamma, bestemor, svigermor, 2 tanter og 1 kusine[:D]

Jeg gikk vel mest bare å surret..haha. [:D]

Skulle gjerne ha leid folk, men med vår økonomi blir det å vaske selv[:)]

Har vasket selv begge gangene. sv.mor hjalp til første gangen.og mamma hjalp andre gangen[:)]

vasket slv, eller mamma og samboern, og rett før dem hva helt fedig hentet ambulasen meg og måtte født(5uker før termin).

Har bare vasket ut av leie-leilighet, siste gangen bestilte vi vasking og det var dritdigg å slippe! [;)]

Back
Topp