Dere som eier bolig....

MICAmor

Forumet er livet
VIP
Hvordan gikk det med likningsverdien på boligen etter at dere sendte inn dette arealstyret?

[8|]Troooor jammen jeg må klage litt[&:].
Ble det store endringer hos noen andre her?

har ikke sendt inn siden vi har gårdsbruk og dermed andre regler

Før tror jeg den var 150 tusen eller noe. Nå er den 800 tusen eller noe omkring der.

Stigning ja!

Nå kjøpte vi hus etter denne oppmålingen, men i følge svigerfar så ble det akkurat det samme.

hææ?? er dette noe jeg må føre på selvangivelsen?? og hva er det?

ORIGINAL: Qualitas

for en stund siden skulle alle måle op kvadratmeterene på huset og melde inn, hvis dette ikke ble gjort så kunne en få tillegskatt eller at en ikke fikk riktig beregning

ORIGINAL: bondekone

for en stund siden skulle alle måle op kvadratmeterene på huset og melde inn, hvis dette ikke ble gjort så kunne en få tillegskatt eller at en ikke fikk riktig beregning

husker ikke om vi gjorde det[:-] men kan jeg se om vi gjorde det på selvangivelsen?

ORIGINAL: bondekone

husker ikke om vi gjorde det[:-] men kan jeg se om vi gjorde det på selvangivelsen?
vet ikke

Tror ikke sambo gjor det jeg[:-] aner ikke hvor jeg skal se etter det heller[&:]

Steig med nesten 300 000 gitt.. Men det er fortsatt innenfor 30% av markedsverdi, så det er vel riktig..

Det var et eget ark på selvangivelsen til mannen hvor det sto hvilke opplysninger om huset vi hadde sendt inn og linjer hvor vi kunne endre på det!

Back
Topp