Dere som dusjer med babyen

Amoenus

Forelsket i forumet
Hvordan gjør dere det med temperaturen? Man dusjer jo gjerne i litt varmere vann enn når man bader, så lurer på hva som blir riktig når man skal dusje sammen med babyen?. Hvor varmt/kaldt skal det være?

Jeg holder temperaturmåleren i strålen og regulere til ca 37 grader :)

Når vi dusjet satte jeg tempen så det var behagelig, ikke for varmt.. kjente etter at det var ca kroppstemp når det traff håndleddet.. (sånn man tester melk egentlig..)

Hun storkoste seg,så det var ihvertfall ikke for varmt :)

Hvordan greier dere å dusje ilag med babyen??? Hvordan gjør dere det?? Er ikke det vanskelig å hold osv da??

ORIGINAL: Nr. 2 snart...

Hvordan greier dere å dusje ilag med babyen??? Hvordan gjør dere det?? Er ikke det vanskelig å hold osv da??

hvis jeg har d 37 grader så hyler han, men om jeg tar d litt varmere koser han seg gløgg i hjel. (men jeg bare bader han, dusjer ikke..)

vi dusjet med store snuppa siden hun hatet i starten å bade. det er bare å holde godt fast i dem. tempen var slik vi dusjet i. litt varmere en lunket.

han dusjer i samme temp som oss og elsker det i badekaret bruker jeg febermålet og lar vannet være ca 38 grader... ikke tenkt at det gikk an å bruke i dusjen slik som skrevet over da[&o] men så har jeg ikke komt på det med febermålet før nå nylig heller da[8|]

Back
Topp