Dere som driver og strikker..

Skulle så gjerne strikket på det, men jeg blir så anspent av å sitte med det :( Når det gjelder fastheten så har jeg ikke peiling på hva den er, må strikke en lapp å se ;)

Da hadde jeg gått for 40 cm pinne, har aldri strikket prøvelapp på kompelompe oppskriftene men alt har blitt lite i str så lurt med prøvelapp;)

ImageUploadedByBV Forum1464880733.414591.jpg
Nå holder jeg på med en skappeljakke til meg selv. Veldig kjedelig å strikke, men den blir supergod i høst.

Må snart ta en pusse fra den for å strikke litt babyklær til ei venninne som har termin i august.

Da hadde jeg gått for 40 cm pinne, har aldri strikket prøvelapp på kompelompe oppskriftene men alt har blitt lite i str så lurt med prøvelapp;)
Det er derfor jakken min ble så liten :o Hun i garn butikken var redd det kunne bli mer prematur str :o Oh no :( Da får jeg bare strikke den på nytt evt å indre 6 mnd.. Strikket den jo i 0-3... ImageUploadedByBV Forum1464881358.744639.jpg

Det er derfor jakken min ble så liten :o Hun i garn butikken var redd det kunne bli mer prematur str :o Oh no :( Da får jeg bare strikke den på nytt evt å indre 6 mnd.. Strikket den jo i 0-3... Vis vedlegget 180377

Strikket ikke prøvelapp men strikket store str fremover og de passet da min 13 mnd gamle sønn skulle være 3-4 år:/ men de vokser jo mindre i hodet etterhvert, og tenker du kan forstørre oppskriftene ved behov;)

Holder på med en genser til meg selv i en blanding av yo forskjellige alpakkagarn..tykke pinner så det går heldigvis fort hehe

Strikker minsten buksa

Vedlegg

• 1465751685552.jpg
    1465751685552.jpg
    137,7 KB · Visninger: 18
Lærerinnekofta :) begynte for 13 mnd siden, ble gravid og så kokte det bort i baby, eksamen og flytting!

nå holder jeg på å strikke sokker til lillebror og hekle på teppet til han...

Hentesett-bukse :-) Ferdig med teppet, så snart halvveis i prosjektet :-)

Strikka shorts er på pinnene her :P

Back
Topp