Hva strikker dere på?
Jeg skal til å begynne på monsterbukser til minsten
Jeg skal til å begynne på monsterbukser til minsten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De buksene er helt fantastiske! Eldstemann fikk slik bukse av tanten sin for et par år siden og den ble mye brukt!Hva strikker dere på?
Jeg skal til å begynne på monsterbukser til minsten![]()
Hvilken oppskrift ? Dette fikk jeg lyst til å strikkeAkkurat ferdig med sukkerspinnskjørt. Og skal begynne på et tilVis vedlegget 177727
Bare å google sukkerspinnskjørt. Selges på woolspireHvilken oppskrift ? Dette fikk jeg lyst til å strikke![]()
NydeligHVis vedlegget 180152holder på med denne![]()
NydeligeAkkurat ferdig med disseVis vedlegget 180244
Vet ikke om det er en egen tråd om strikke spørsmål eller lignende? Men lurer på om det går an å bruke rundpinner 4, 80 cm selv om det står 4, 40 cm i oppskriften?
Er litt usikker... Strikker pilotlua til klomplompe, så er jo lue daDet kommer an på om du skal strikke rundt eller frem og tilbake, skal du strikke rundt er det tungtvindt med 80 cm i stedenfor 40 cm fordi de da blir for lange. Frem og tilbake er ikke noe problem
Er litt usikker... Strikker pilotlua til klomplompe, så er jo lue daMen har ikke nr 4, 40 cm, men 3,5 i 40 cm
På lue må du nok ha 40 cm.den skal jo strikkes rundt.strikk en prøvelapp og mål strikkefasthet.kanskje du kan ha 3,5.kommer an på hvordan du strikker.løst el stramtEr litt usikker... Strikker pilotlua til klomplompe, så er jo lue daMen har ikke nr 4, 40 cm, men 3,5 i 40 cm
Takk, jeg drar å kjøper nye pinnerPå lue må du nok ha 40 cm.den skal jo strikkes rundt.strikk en prøvelapp og mål strikkefasthet.kanskje du kan ha 3,5.kommer an på hvordan du strikker.løst el stramt
Skulle så gjerne strikket på det, men jeg blir så anspent av å sitte med detHar du strømpepinner? Ville strikket med fem pinner da hvis du kan det, eller med magic loop.
På min strikkefasthet kunne jeg ikke gått ned på pinner på de oppskriftene heller opp, følte alt ble litt lite![]()