Dere som drikker vin

Liker veldig godt African Spirit, en rødvin laget av Shiraz og Pinotage druer [:)]

Det er én rødvin til jeg har smakt og som jeg syntes var nyyyydelig, fikk skrevet ned navnet men den lappen har jeg mistet og venninnen min husker ikke lenger.. Har lett i vinmonopolet også, men husker knapt hvordan flasken så ut og ikke hvor den kom fra [8D] Som å lete etter nåla i høystakken [:'(]

Drikker bare hvitvin.. Og da går det i div. Riesling! [:)]

Drikker det meste. Men ja tyske hvitviner er godt og spanske rødviner er kanskje en slager? 

Faustino V er min favoritt! (rødt).

Har ikke drukke mye hvitt så jeg har lite peiling på det. Men rødvin skal være (for min del) tørrt og tannin rikt. Da skorer det poeng hos meg.

Fruktige vin liker jeg ikke.

ORIGINAL: CogJ

anbefaler

og

Den første er utrolig god til taco og biff.. Fyldig vin ( spess 2004 årgangen)

Den andre er litt tørrere men veldig lett å drikke om man ikke skal ha så mye mat.. Fin fylla vin også[:D] Røde begge to..

Unnskyld meg... var visst Faustino I som er min favoritt... så det med engang på flasken at dette var feil.

Men Marquès de càceres er også en veldig god vin må jeg si[:D]

ORIGINAL: MeMyself

Chapelle du Bois (Rødvin fra Frankrike). Fåes på 3 liters kartong også.

Jeg har lite peiling på vin, men hvis jeg skal beskrive denne, så er det som om den "smelter på tunga". Ingen bitter ettersmak. En skikkelig allroundvin. Namnam! 

elsker hvit vin[:)] aaah det er så godt.

liker veldig godt frukt viner også[:)]

ORIGINAL: tjukkofeitofull

Faustino V er min favoritt! (rødt).

Har ikke drukke mye hvitt så jeg har lite peiling på det. Men rødvin skal være (for min del) tørrt og tannin rikt. Da skorer det poeng hos meg.

Fruktige vin liker jeg ikke.

Tannin og garvesyre er samme greia, eller? [8|]

Jeg liker den best fruktig og sødmefylt med lite garvesyre.. Stikk i strid med deg med andre ord [:D]

ORIGINAL: MeMyself

Samme her! [:)]

ORIGINAL: CogJ

feil? hva mener du med feil? Står V på min flaske her også[:)]

Jeg mente I ikke V , der feilen hos meg ligger.  Så at jeg hadde skrevet feil når jeg så at flasken var mørkegrønn, faustino 1 er lysegrønnhvit[:)]

Liker best druesorten Merlot (Sør Afrika og Chile har kanskje de beste) Rødvin.

Back
Topp