Dere som drikker kaffe

Kaffelysten forsvant fullstendig i det øyeblikket jeg sto der med positiv graviditetsprøve. Var vel kanskje psyken som fikk meg til å holde meg unna:p Nå når jeg har passert 12 uker har jeg begynt å drikke en kopp for dagen igjen (ikke hver dag riktignok).

De to første uken etter jeg fant ut at jeg var gravid, syns jeg det var veldig vanskelig å begrense kaffen til 2 kopper pr. dag. Vanligvis drikker jeg va 5-6 kopper ila dagen.
Så plutselig, over natta tålte jeg ikke lukten av kaffe lenger. Ca samtidig som kvalmen kom. Rart med det, men jeg savner det ikke engang.

Jeg drikker to kopper om dagen en om morgenen og en på slutten av jobbdagen. Men det er ikke like godt som før, drikker kanskje halve koppen så blir resten tømt ut igjen. Har prøvd decaff, men klarer ikke drikke det. Men holder meg helt unna brus:)

Drakk ikke kaffe men var avhengig av cola. Den avhengigheten er borte og idag i ene pausen syntes jeg plutselig at kaffe luktet fantastisk godt :p
Ikke glad i lukta vanligvis

Det er jo fascinerende at kroppen av seg selv gjør det sånn! :D
Synd det samme ikke skjer med godteri og mat som vi ikke får spise! :P

Jeg mistet lysten på varm kaffe med en gang jeg fikk positiv test :laughing002 Iskaffe derimot, det kan jeg kose meg med en gang i blant (f.eks på café).

Drikker ikke kaffe, men mye te. Nå som gravid klarer jeg ikke te i det hele tatt!

Drikker ikke kaffe, men drikker cola i blant for å holde kvalmen litt på avstand. Maks to glass på en dag da:)

oi, så heldige dere er. Jeg elsker kaffe, jobber med kaffe og har ikke hatt en eneste dag hvor kaffe ikke har stått på min ønskeliste. ..men jeg har holdt meg unna kaffe de første 12 ukene. Nå begynner jeg smått å tillate meg selv en kopp om dagen. Det er fortsatt like fantastisk.

Back
Topp