Dere som drikker kaffe

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Drikker dere fortsatt?

I mitt første svangerskap skjedde det overnatta i uke 7-8 at jeg ikke klarte å smake kaffe en gang. Det smakte helt grusomt.
Nå KAN jeg drikke en kopp om jeg er på besøk til noen, men jeg har absolutt ikke samme "kaffebehov" som før og jeg lar heller være :)

Jeg har ikke klart kaffe siden uke 5, så her har det ikke blitt noenting. Like greit siden jeg sikkert drikker for mye cola zero pga kvalme blir litt stagget

Drikker ikke kaffe hver dag lenger, men tar meg en liten kopp av og til (kanskje en gang i uka..) er veldig fornøyd med at jeg har klart å kutte det ut! Morgenkaffe er det beste jeg vet! :p

Har ikke lyst på lenger, skjedde for noen dager siden:) varer vel nærmere ut 2. trimester hvis det blir som tidligere svangerskap

Jeg drikker ikke kaffe. Det frister liksom ikke, men jeg drakk vel 4-5 kopper hver dag før jeg ble gravid.

Husker noe av det første jeg ba min samboer å ordne til meg etter gutten va født var en kopp kaffe, og det var helt nydelig etter ca 30 uker uten! :D
Smakte til og med bra selv om det var på kanna som sto i korridoren på barsel ;)

Jeg har heller ikke hatt noe særlig lyst på det de siste 3 ukene. Drakk vanligvis 2-3 kopper om dagen før, men savner det ikke akkurat sånn som ting er nå :)

Ja men begrenser meg til maks 2 kopper daglig. Drikker da mest når jeg jobber.

Jeg elsker egentlig kaffe og kan drikke mange kopper i løpet av dagen. Fra uke 5 ble jeg kvalm bare av lukta av kaffe, veldig rart! Mannen måtte nesten sitte ute hvis han skulle drikke kaffe! Hehe, Nå er jeg ikke så følsom for det lenger , men det kunne ikke falle meg inn å ta en kopp!

Jeg hadde et behov for kaffe på morningen, fra før jeg ble gravid, og byttet til decaf da jeg ble gravid. Også drakk jeg en kopp vanlig kaffe på jobb. Fordi det fremdeles var godt og for å ikke gi andre noe å være misstenklige over.
En dag luktet kaffe helt grusomt, og jeg har ikke hatt lyst på kaffe siden.
Men hvis jeg får en kopp så klarer jeg å drikke den. og det er ikke forferdelig. Men ikke like godt som før.
Men regner med at jeg ikke kommer til å lage meg kaffe fremover. selv om jeg har masse decaf

Drikker ikke kaffe, men drakk masse Pepsi max før jeg ble gravid. Nå klarer jeg ikke tanken på brus pga kullsyren :P

Alltid vært coffee-addicted, men helt plutslig i uke 7 så klarte jeg verken smaken eller lukten. Nå har jeg får te dilla. Er i uke 10 nå, og håper jeg en dag klarer å takle lukten, da alle på jobb drikker kaffe :p

Nå syns jeg kaffe begynner å smake usedvanlig godt igjen, men jeg har likevel ikke lyst på... Merkelige greier, men veldig praktisk ;-)

Har ikke drukket kaffe siden ca 20. januar.

Bare drukket to iskaffe.

Back
Topp