H -Helene- Forelsket i forumet 1 Nov 2006 #1 Bare lurer.. Hvor kjøper dere i såfall? Syns liksom ikke det var så mye å finne av gratis downloads..
Bare lurer.. Hvor kjøper dere i såfall? Syns liksom ikke det var så mye å finne av gratis downloads..
H -Helene- Forelsket i forumet 1 Nov 2006 #2 ORIGINAL: Mrs.Black har bare brukt freebies til nå.. men så har jeg ikke laget SÅÅ mange.. går det ann å dele de man kjøper seg i mellom?? det hadde jo vært litt greit.. så kunne vi delt litt her inne.. Det var en god ide, men jeg aner ikke om det går an... Men det gjør det helt sikkert! Det hadde jo vært kjempekjekt isåfall[:)] Kanskje noen andre vet?
ORIGINAL: Mrs.Black har bare brukt freebies til nå.. men så har jeg ikke laget SÅÅ mange.. går det ann å dele de man kjøper seg i mellom?? det hadde jo vært litt greit.. så kunne vi delt litt her inne.. Det var en god ide, men jeg aner ikke om det går an... Men det gjør det helt sikkert! Det hadde jo vært kjempekjekt isåfall[:)] Kanskje noen andre vet?