Dere som brukte kurv til babyen.. (eller andre som vet)

Schmoopy igjen

Andre møte med forumet
Så den skjønneste kurven i dag, menneh...

Hvor har man den stående egentlig? På gulvet?[&:]

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

På stativ (gjerne med hjul)

Var ikke noe stativ som fulgte (gikk ann å kjøpe ekstra) med den...[&:]

Noen andre?

Vi har den på stativ med jul

jeg hadde en "hjemmelagd" en,som bestemor har lagd...jeg plaserte den oppi sprinkelsenga bare.da sto bunnen helt øverst,sånn at kurven ikke blei liggende nedi senga..hvis du skjønner [8D][:D]

Men om det ikke er mulig å kjøpe med stativ til akkurat den kurven (for man kan vel ikke kjøpe stativ til en annen typekurn) , eller den kan henges i taket..

Er det katta i sekken kjøp egentlig da eller?

ORIGINAL: ida mor

vi had den på stativ med hjul..så når dem sovna i den på stua på kveldan så trilla vi den bare inn på sove rome

samme her![:D] brukte kurven ette da eg var baby...sydde nytt trekk ned i ...ole brum trekk[:D] sååå søt!!![:D]

ORIGINAL: Schmoopy igjen

Men om det ikke er mulig å kjøpe med stativ til akkurat den kurven (for man kan vel ikke kjøpe stativ til en annen typekurn) , eller den kan henges i taket..

Er det katta i sekken kjøp egentlig da eller?

nei,det syns jeg ikke [:D] det er jo sikkert mange muligheter..med eldstemann hadde jeg et svært bord som sto mellom senga våres og veggen,og da sto kurven oppå der..da sto den stødig mellom veggen og senga våres da [:D] jeg torde ikke det med dattra mi,siden vi hadde en 3 åring fra før av da..derfor satt jeg den i sprinkelsenga isteden,så han ikke fikk velta den.

Back
Topp