Dere som bruker zeracette

Lille_84

Glad i forumet
Hvordan funket der for dere?
Jeg har gått på dem i en måned og 2 uker nå, og blør stadig vekk. Det er 2 uker med blødninger, 1 uke av, og 2 uker med blødninger. Noen som har hatt det sånn, også har det gitt seg? Er dritt lei, men vet ikke om jeg skal være tålmodig litt til.

Er dritt lei prevensjon... Først kobberspiral som skled ut, som gjorde at jeg blødde i 2 mnd, og nå holder jeg på med dette. Grrrr.... nesten så jeg gleder meg til å bli ferdig med amminga så jeg kan begynne på p-piller. Men jeg må jo si at det er veldig bra prevensjon da...siden vi ikke får hatt noe særlig sex [8|]

Jeg blødde ingenting. fikk en mensliknende blødning da jeg startet på de, etter det ingenting.
Men jeg ble skikkelig ustabil følelsesmessig av de, så jeg sluttet etter en stund.

Var sånn her i tre måneder, blødde ikke så lenge som deg i strekk da, men kom stadig vekk blødninger.
Plutselig forsvant det. Og jeg var sikker på jeg var gravid. Takk gud så var jeg  ikke det.

HAr ikke hatt noen blødning siden[:)]

ORIGINAL: Fru H

Jeg blødde ingenting. fikk en mensliknende blødning da jeg startet på de, etter det ingenting.
Men jeg ble skikkelig ustabil følelsesmessig av de, så jeg sluttet etter en stund.

Samme her. I tillegg til at jeg var sulten hele tiden og huden min så helt forferdelig ut[:'(]

Blør ingenting med de [:)]

Jeg begynte på de ca 8 uker fødsel og blødde 3 uker i strekk! Da kasta jeg de.

Hos meg var det ingen rytme i mens overhode når jeg gikk på de.

Jeg brukte de i to år, og blødde ingenting så lenge jeg husket å ta dem. Glemte jeg 1 pille, kom mensen, med de verste menssmertene jeg noen sinne har hatt. Når jeg sluttet en periode på 3 mnd, fikk jeg heller ikke mens, og ble gravid kort tid etter jeg begynte på pillene igjen.

Har aldri vært så stabil som når jeg gikk på de pillene, savner de egentlig.

Takk for svar :) tror jeg er tålmodig litt til, kanskje det blir bedre *håpe håpe* de har hvertfall ikke påvirket humøret,vekta eller huden. Noe som p-pillen gjør på meg. Så krysser fingrene for at blødningene roer seg etterhvert.

me det samme eg bjundte på dei so blødde eg..so hadde eg ett opphold og begynte på dei ijen å då hadde eg ikkje mensen i de heile tatt..so glømte eg å ta dei å bjunde på ijen å då bløddde ej å blødde å opphold å blødde!so slutta ej å bjundde den første dagen på mensen å sida de he ej ikkje blødd..hekje blødd på over ett år trur ej[8|]
ha tolmodigheit du
bjunde du bære rett på eller venta du te førstedagen av mensen??

Jeg blødde konstant i 3 mnd.og nå ingen ting[:D]

men holdt på å bli kokko,men akkurat da jeg la ut en tråd om det her,så stoppet blødningene[:D]

Har ingen blødninger når jeg går på disse. Heldigvis, siden jeg ikke kan bruke vanlige p-piller. Har økt fare for blodpropp.

Back
Topp