Dere som bruker våtservietter

Veråna

Glad i forumet
Hvilken merke bruker dere og er dere mest fonøyd med ?

Coop x-tra, best i test. [:D]

Libero for det meste, for der er det lokk og ikke bare plastikk.
Bruker også pampers, og har ica sine i stellevesken. Oppe hos mamma er de änglamark.

bruker landlord sine. geniale di har både slik plast lukke ting og lokk. blir aldri tørre.

Bruker ICA sine. Synes de er myke og så er de billig. [:)]

ORIGINAL: Alenemamma2288

bruker landlord sine. geniale di har både slik plast lukke ting og lokk. blir aldri tørre.

Men hele pakken kommer jo etter når du bare vil ha en.
Mannskit, har de bare i bilen [8D]

Jeg tar ut de jeg trenger før jeg skal skifte på han og har jeg tatt ut for mange så legger jeg dem bare oppi igjen.

Jeg tar ut de jeg trenger før jeg skal skifte på han og har jeg tatt ut for mange så legger jeg dem bare oppi igjen.

Så økonomiske er ikke vi [8D][:D][:D]

pluss at di er di eneste som funker på mini her. av di andre blir han kjempe rød på stump og pung, men nå er han kjempe fin.

ORIGINAL: JeanetteR

Libero sine.

Vi har til nå brukt neutral sine, men siden det var gubben som handla sist insisterte han på å prøve first price siden de er så sykt billige. Funker de også. Blir ikke rød som med libero og pampers..

ORIGINAL: Ylva09

xtra og landlord er de serviettene som er våtest.

Lanlord sine drypper jo omentrent, de er søkkvåte [:'(]
Ikke prøvd xtra sine, er det coop ?

ORIGINAL: vannmann_81

Vet ikke om det kan kalles våtservietter, men vi bruker Mesoft fra apoteket, og tar vann på fra springen. Ingen såpe, evt litt olje hvis noe henger godt fast.

Men det er veldig dyrt egentlig.. Men han ble så sår tidligere av våtserviett, så har vi ikke turd å prøve igjen.

Euroshopper har også sånne[:)] Tror jeg betalte rundt 30 kr for 200 stk:)

Bruker Pampers! Mulig det er tilfeldig, men hver gang vi har prøvd noen andre har han blitt sår! Så da holder vi oss til dem ;)

Bruker sånne store tørrservietter fra Euroshopper(ica/rimi) også.. de er hardere enn mesoft men mye mykere enn libero sine pappkluter! Myke når de er vætet! :) De er store og kommer i pakker med 250 eller noe, så har lenge![:D]

Samme her...

Bruker LL sine jeg og.. og synes de er fine. Irriterer meg litt over at det kommer så mange om gangen...men men[:D]

ORIGINAL: ~Nefertiti~

Libero, mest pga plastlokket.

Haha, vi og
Men liker de best, på alle måter [;)]

her bruker vi helst libero sine.
både pga lokket, og også forde jeg syntes mange av de billigpakkene lukter så spesielt.
[:)]

Bruker litt diverse, men passer på at de er svanemerket. Dessuten pleier jeg alltid å skylle de i varmt vann, for da skyller jeg ut 'såpen'' som er i de, og de blir ikke så kalde å vaske stumpen med. [:)]

Back
Topp