Dere som bruker tampong

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Jeg har noen spørsmål:

Bruker dere utelukkende tampong eller må dere bruke bind på de verste dagene?

Hvor ofte bytter dere?

Bruker dere om natten?

Jeg har noen spørsmål:

Hvor ofte bytter dere?

Bruker dere om natten?

Jeg har vanligvis veldig sterke blødninger og bruker ob (de grønne, store blødninger) og har måttet byttet etter absolutt max en time for ikke å blø igjennom. Og sånn er det i 7 dager.. haha. Ikke bind. Bruker på natten og. Men nå har jeg bestilt menskopp og skal prøve det istedefor.

Kun bind på slutten for da er det så lite at tampongen ikke "fester" seg. Tampong også om natten. Synes det blir ekkelt med bind ved store blødninger.

Bruker stortsett bare tampong.
Bruker de om natten, og bytter hver gang jeg er på toalettet, eller etter 4-5 timer.

bruker stort sett kun tampong på dagen, og ettersom humør ol bind/tampong på natten.

Vet jo at tampong på natta ikke er bra, så prøver så godt jeg kan å unngå de, selv om å gå med bind er som å ha en stokk mellom beina :/

Bruker alltid tampong, føler meg skitten ved bruk av bind.

Bruker kun tampong, bytter som regel hver gang jeg tisser. Bruker om natten også

Jeg har noen spørsmål:

Hvor ofte bytter dere?

Bruker dere om natten?
Jeg bytter på tampong og bind, alt etter om jeg skal ut eller være hjemme.

Bruker bind om natten

De første dagene bruker jeg tampong å bind, må bytte etter 1-1.5 time for da begynner jeg å blø igjennom. På slutten bruker jeg ofte tampong og truseinnlegg, truseinnlegg i tilfelle jeg skulle blø igjennom bittelitt.

Jeg har litt motsatt problem egentlig. Jeg har lite mens, og dermed blir det fort ubehagelig med tampong og må heller bruke innlegg. Hvertfall på dagtid.

De første dagene må jeg bruke bind og tampong, bytter ofte fordi det gjerne blør gjennom.

Jeg har noen spørsmål:

Hvor ofte bytter dere?

Bruker dere om natten?
Begge deler i starten. Ikke på natt. Bytter annahver time. Plaga med sterke blødninger dog

Bruker tampong på dagen, men har alltid truseinnlegg også(tilfelle rottefelle).. Bind på natten og som regel hvis jeg har 1-2 dager jeg blør mer. Bruker rosa O.B

Back
Topp