dere som bruker sportsdelen

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Går dere forran barnet eller bak? Tenker da for eksempel på dere som har vendbart styre.

Jeg går bak, men har ikke vendbart styre. Hadde jeg hatt det, hadde jeg gått foran [;)]

Foran definitivt. Må jo se gullet! [:)]

Jeg går foran. Har ikke vendbart styre, men det er bare å snu sportsdelen dersom man ønsker.

En vil jo alltid gå bak, med mindre man drar vognen..?[8D]
Nei, men til spørsmålet... Jeg har Axel vendt mot meg.

Jeg har hu vent fra meg jeg..... jeg ser hu jo forde liksom. Hu liker segbestnår hu slipper å se mamman sin[8D]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Går så vi kan se hverandre og slå av en prat[:D]

samme her ;)

lar henne sitte så hun kan se meg. kan fort bli litt for mange inntrykk ved å sitte den andre veien etter min mening...
med eldstemann hadde jeg han vendt den andre veien pga det var en trehjuling...vil ikke gjøre det igjen. men er veldig glad jeg har muligheten til begge deler!

jeg har simo kombi og kan snu sittedelen.
men har den fortsatt mot meg. hun ligger jo stort sett og sover i vogna enda.. kommer til å snu den når det blir mer vår og vi kan slutte med voksiposen..

Kommer an på hvilken vogn jeg bruker [8D] Har Simo kombi og der har jeg snuppa mot meg, men har også en Simo trille og der sitter hu forovervendt (har ikke noe valg for den har bare den innstillingen). Bruker mest kombivogna når vi gåt tur og hu skal sov osv, mens trilla bruker vi i by'n [:D]

ORIGINAL: ASG

Kommer an på hvilken vogn jeg bruker [8D] Har Simo kombi og der har jeg snuppa mot meg, men har også en Simo trille og der sitter hu forovervendt (har ikke noe valg for den har bare den innstillingen). Bruker mest kombivogna når vi gåt tur og hu skal sov osv, mens trilla bruker vi i by'n [:D]

samme her!

Har han vendt mot meg mesteparten av tiden. Tror jeg har hatt han vendt bort tre ganger eller noe sånt. Syns det er greit å kunne se han og foreløpig liker han å se meg også[;)]

har han alltid vendt mot meg jeg! tror jeg har snudd om håntaket 1 gang.. var vanskelig syns jeg! enklere å snu hele sportsdelen!

ORIGINAL: marimari

Har Oliver mot meg ja... Kommer sikkert til å snu vogna etterhvert så han får se mer, men liker å se han[:)]

ORIGINAL: marimari

jepp! akkurat som om jeg skulle sagt det selv! [:D]

Back
Topp