Dere som bruker rockering..

Mammaen til Linde

Glad i forumet
Jeg kjøpte rockering i går for å begynneå trenemidjen, men det er så vondt! Det er en slags polstring på den,mennår den snurrer rundt slår og slamrer denmot hoftebena og gjør veldig vondt i midjen. Hva gjør dere andre for å få bukt med dette?

det er sånn det er. når du har gjort det noen dager så m,erker du ikke at det gjør vondt, men de første dagene gjør dritt vondt det blir bedre

det e kjempe vondt, men går over etterhvert! må bli herdet bare..[8D][:)]

lykke til!

Det gjør vondt som fy, man blir visst herda med tida. Jeg har ikke blitt herda ennå, så sier vel sitt om hvor mye den er blitt brukt[8D][:)]

Shit asssss....jeg skriker jo i smerte [;)]

For å få bukt med det så må du rocke mer[;)][8D]

Haha, det SKAL gjøre vondt, då vet du at du trener riktig[:D]

Men ja, eg tar no 20 min for dagen, og eg e blå på hele venstre side, ser ut som eg e kraftig misshandlet om ikkje værre, det gjør vondt de første 3 min så går det over.. men blir jo ikkje mindre blå når eg holder på hver dag heller, så får vel se ut som en kraftig misshandlet person litt til[8D]

Hvor lang tid tok det før dere var "herdet" da?

Og...hvor stor effekt har det hatt på dere?

ORIGINAL: Mammaen til Linde

Hvor lang tid tok det før dere var "herdet" da?

Var herdet kanskje på den 10ende gangen. Da rocka jeg bare av og til, altså med flere dagers mellomrom. Nå rocker jeg 4-5 ganger i uka og får aldri blåmerker.

ORIGINAL: Mammaen til Linde

Og...hvor stor effekt har det hatt på dere?

Har mistet den lille "bumpen" under navelen som jeg ellers nesten aldri blir kvitt[8D]

Det kan være vondt i starten ja, og en kan få heftige blåmerker. Det går som regel over etterhvert.
Det gikk fint i starten for meg, ingen problem. Men så trente jeg en gang altfor lenge om gangen, og pådro meg faktisk delte magemuskler (fikk syke smerter og stor hevelse som vedvarte i over ei uke). Ufattelig kjipt. En av grunnene til at dette skjedde kan være at jeg begynte med denne treningen for tidlig etter fødselen - eller at jeg aldri burde trent på denne måten uansett.

Ja det gjør vondt de første gangene, men jeg ble veldig fort vandt faktisk, tror ikke jeg har rocket mere enn 3-4 ganger jeg i sånn 10 min ca...
Elsker å rocke og håper det har good effekt, har akkurat begynt regelmessig (dvs 2 dager[8D]) så satser på bikinimage til sommeren[;)][8D]
Men har hørt flere som er veldig fornøyde og oppnår raskt resultater, så, håper på det samme selv[:)]
Jeg sliter forresten med å rocke mot venstre, men øver og øver, og kommer seg for hver dag[:)]

jeg lurer på hvilken str dere anbefaler, altså hvilken vekt?
og hvor dere kjøpte og hva dere betalte for den?[:D]

jeg kjøpte på xxl og den kostet ca 400 kr. jeg vet ikke hva den veier, men den er ganske mye tyngre enn sånne rockeringer man lekte med som barn

Back
Topp