Dere som bruker nedreguleringsspray/sproyter..

Kanskje snart?

Elsker forumet
drikker mens dere holder paa?? Jeg har faatt sproyter,(vet ikke naar vi skal begynne enda), men har ikke hoert noe om det er greit med et glass eller to eller ikke??
 
Hadde tenkt aa ikke drikke noe naar vi endelig setter igang, men om det blir om vaaren/sommeren en gang saa er det jo og mye som skjer...har det jo goy lell saa klart, men godt med et glass for det..
 
Hmm ble litt lang den her [8|]
 
vi skal på HEISA TUR på torsdag te england med englandsbåten, så når vi i går fikk vite at vi kunne begynne sprayen allerede i dag tenkte eg på denne turen, for eg også hadde sakt at eg IKKE skulle drikke når eg tok NOEN medisin.-
 
jeg spurte om dette,om eg måtte holde meg helt vekke fra alkohol med tanke på denne turen. og fikk beskjed om at dette skulle eg ikke tenke på i det hele tatt,eg måtte baaaaaare kose meg på den turen.
 
Men...... det blir nok ikke slik fyllatur eg hadde planlagt nei, kommer nok til å ta det litt med ro,men drikke kommer eg til å gjøre siden DE sa at eg kunne.
 
men for meg kunne no eg bare ha skippet hele turen,men siden den er betalt ville samboer reise.
 
Hadde tenkt aa ikke drikke i det hele tatt jeg heller naar vi foerst satte igang.. Kommer vel til aa holde meg til det da... Hehe ,skader jo ikke heller da.. [;)]
 
På skrivet fra Haukeland står det at alkohol ikke skader frem til innsett... Etter det må en ikke drikke at all..
Jeg har bestemt meg for ikke å drikke, men det er fordi jeg er så glemsk..... Vil ikke glemme noe da...
 
Godt poeng Proeveline.>Var det jeg liksom tenkte paa og
 
Jeg er avholds menneke når jeg holder på med min IVF, men har hørt at det ikke er så farlig med et glass eller to før insetting, men jeg er litt pysete der, det koster jo litt å ta IVF så jeg vil helst ha eggene mine så gode som de kan bli. Det som er værre er at jeg ikke for lov til å ta migrene medisnen min. Er usikker på om jeg ødelegger produksjonen når jeg er så mye dårlig pga migrene, mer migrene når jeg ikke har mulighet til å stoppe anfallene, det ender med spying på jobb, før jeg lusker meg hjem.
 
jeg går på spray nå, drakk på fredag, men ikke så sinnsykt mye, men en fin fest ble det nå-.
 
er så leeenge siden forrige fest, og forhåpentligvis leeenge til neste[:D]
 
men blir med den ene..
 
tror du skal holde deg unna alko når du er stikker... som sprayer MÅ du ikke det hvertfall... har forhørt meg litt, og de jeg har snakka med sa jeg kunne drikke nå når jeg spraya.
 
Back
Topp