Dere som bruker Lutinus til uke 12:

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
Hvor mye skal dere ta?
Fra innsett til dag 14 er det jo vanlig å ta 3 tabletter daglig, men jeg fikk nå beskjed om å kun ta 1 tablett på kveld til uke 12.
Hvilke prosedyre skal dere ha??

Jeg har hatt uttak i dag, og har allerede begynt med Lutinus. Så det blir 2 i dag, og så 3 fra i morgen av.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg brukte Crinone til uke 13. Der er jo doseringen litt annerledes i utgangspunktet; en morgen og en kveld. Reduserte til kun kveld fra uke 10

Uttak i går, begynte med 3 stk allerede da. Så har jeg to pakker jeg skal bruke med nok til 14 dager totalt... Da skal jeg slutte, for hvis jeg er gravid da så produserer kroppen nok hormoner selv sa de på St.Olavs. Rart at det skal være så forskjellig :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uttak i går, begynte med 3 stk allerede da. Så har jeg to pakker jeg skal bruke med nok til 14 dager totalt... Da skal jeg slutte, for hvis jeg er gravid da så produserer kroppen nok hormoner selv sa de på St.Olavs. Rart at det skal være så forskjellig :p

KOmmer nok ann på hvor mye progesteron kroppen produserer naturlig, og siden jeg gjentatte ganger har mistet før uke 12 (untatt den siste), så velger de nå å gi meg progesteron-støtte lengre. Har fått for meg at de private klinikkene gjør mye dette..

Høres veldig lurt ut ;) En ekstra forsikring. Tror nok de private er mer villig til å prøve ut ting enn standardprogrammene til de offentlige :P

Husker ikke helt, men tok 3 hver dag til uke 11 tror jeg.... Jeg trappet selv ned etter det, fordi jeg synes det var skummelt å slutte brått. Lurer på om jeg trappet ned til to og så en, over to uker.

Jeg skal ta en i dag (uttak i dag) og en i morgen, så 3 fra innsett og til og med dag 15.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp