Dere som bruker linser?

• Trådstarter Trådstarter Snorkfrøken
  • Opprettet Opprettet
S

Snorkfrøken

Guest
Kjenner dere linsene? Har dere skjeve hornhinner? Fungerer linser bra for dere?
Jeg finner ikke linser som passer til øya mine :( Det gnager og irriterer i øynene. Problemet er at jeg ikke klarer å bruke briller :(
Så hva er egentlig normalt med linser?

Jeg har skjeve hornhinner. Kjenner linsene, klarer ikke gå med de en hel dag... Jeg takler brillene så det er egentlig ikke noe problem:)

Jeg har døgnlinser, og det er det beste jeg har hatt . Kan være litt tørre om morgenen hvis jeg er trøtt , ellers kjenner jeg dem ikke i det hele tatt.

Jeg har prøvd 6 forskjellige nå. Endelig funnet bra :) har skjev hornhinne

Jeg har også sjeve hornhinner og kjenner ikke linsene. Jeg fikk noen myke dagslinser av optikeren som jeg er veldig fornøyd med.

Hvor skjeve hornhinner har dere da? Har prøvd enormt mange linser :(

Jeg har skjeve hornhinner og bruker linser. Kjenner dem ikke (bortsett fra om jeg har brukt dem i veldig mange timer eller om jeg glemmer å blunke når jeg feks ser spennende film). Har brukt linser i 12 år uten noe problemer :)

Bruker linser, men har ikke skjeve hornhinner da. Kjenner svært lite til linsene. Kun hvis jeg har tørre øyne.

Har skjeve hornhinner og det åpnet seg en ny verden når jeg prøvde night and day månedslinser!

Jeg brukte døgnlinser før, å fikk masse problemer med det etter en liten stund, mener de sa jeg hadde proteiner på øyet. Måtte ha opphold osv.. styrete! Har nå etter hormonene er ute av kroppen(sluttet å amme for 6 mnd siden), gjort et nytt forsøk.. Var hos optiker på tirsdag, fikk med meg prøvelinser for 15 dager!!(gratis). Jeg fikk 2 forskjellige, dvs, en type på venstre og en annen på høyre.. Jeg merker STOR forskjell på de! Ene kjenner jeg ikke, men den andre "gnager". Skal tilbake neste uke, å få prøve en tredje type.. Også gratis :P Er mektig imponert over brilleland :)

Har skjeve hornhinner.

Har skjeve hornhinner og det åpnet seg en ny verden når jeg prøvde night and day månedslinser!

Når fikk du de? Har prøvd slike døgnlinser, men det er noen år siden.
Hvor skjeve hornhinner har du?

Takk for svar allesammen :)

Har skjeve hormhinner, men bruker ikke toriske linser. Har ekstremt tørre øyne og kjenner linsene litt vell godt. Må bruke døgnlinser som må ut hver kveld, og må byttes hver 14. dag :/ slikt blir dyrt! Bruker bare linser når det er sol og jeg må ha solbriller.

Har også skjeve hornhinner og linser. Bruker dags-linser og fungerer veldig bra:)
eneste er at jeg blir fort tørr på øynene når det nærmer seg slutt på dagen.

Jeg har døgnlinser, og det er det beste jeg har hatt . Kan være litt tørre om morgenen hvis jeg er trøtt , ellers kjenner jeg dem ikke i det hele tatt.
Enig. Døgnlinser er mye bedre enn en gangs. Kjenner ikke at de er på og sitter som støpt. :)

Har skjeve hornhinner selv.. Jeg bruker ukeslinser og har ikke noe som helst problemer.. Sover med de også,har kun en natt i uka uten når jeg skal bytte dem..

Jeg har noe skjeve hornhinner, ikke mye, og kjenner ikke linsene. Bruker stort ett bare linser hele dagen uten problemer. Når det er sagt følte jeg at månedslinsene jeg hadde før ble vonde utover dagen. Nå bruker jeg dagslinser, mye bedre.

Går fint her, merker dem ikke:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg har skjeve hornhinner, men vet ikke hvor skjeve.

jeg har vært veldig treg nå, burde vært hos optikere for lengst... Så jeg har brukt mine dag og natt (med noe opphold innimellom) i flere mnd nå... Glemmer rett og slett at jeg har dem på.

Back
Topp