Dere som bruker IPAD....

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
Når dere legger inn innlegg... Opplever dere at innleggene kommer flere ganger?? Sorry ørten lile innlegg fra min side :P

Jeg bruker kun iPad og har ikke merket noe til det:)

Er min første dag på siden her, men jeg har ikke merket det ihvertfall, å jeg bruker iPaden nå;)

Det skjer noen ganger med pc og mobil å.. tror vi blir litt for ivrig og kommer nær post knappen 2 ganger.. ;) Fordi det går noen ganger litt tregt her.. hihi

Julekulaa skrev:
Det skjer noen ganger med pc og mobil å.. tror vi blir litt for ivrig og kommer nær post knappen 2 ganger.. ;) Fordi det går noen ganger litt tregt her.. hihi

Signerer på den. Det har skjedd flere ganger til meg:)

Julekulaa skrev:

Signerer denne jeg...
Men er jo bare da å gå å slette de ekstra innleggene om en ikke vil ha det flere ganger.. ;)

Julekulaa skrev:

Det stemmer.
Hvis dere trykker flere ganger når det henger, så kan det bli publisert flere ganger.
Det har ingen betydning om man bruker ipad eller pc da.

Jeg er usikker på om man kan legge inn bilder med ipad. Men skal sjekke det opp nå :D

Skulle jeg glemme å svare her i tråden, må dere bare ta kontakt :D

Litamora skrev:
Hvordan legger man inn bilder når man bruker ipad?

Jeg har sjekket med Forumsansvarlig, og det jeg fikk til svar var at ipad versjonen er ikke oppe og går før det nye forumet lanseres.

Så inntil videre så er det vel ikke mulig å legge inn bilder fra ipad...? Tror jeg. jeg har ikke prøvd ut det selv :D

Ingeri skrev:
Går det an å slette tråder som man har oprettet selv?

Nei det går ikke.
Du vil heller ikke få tråden slettet.

Du kan gå inn og endre innholdet i tråden.

For at en tråd skal bli slettet så må den bryte med forumsreglene. Vi prøver i det lengste å redigere, men blir det mye, eller tråden sporer helt av blir den slettet.

Back
Topp