nancy drew
Forumet er livet
nei, men må ligge til at det er den prevensjonen jeg har hatt flest bivirkninger med[:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nancy drew
nei, men må ligge til at det er den prevensjonen jeg har hatt flest bivirkninger med[:'(]
ORIGINAL: FrøkenSmule
ORIGINAL: Black Beauty
jeg glemte å ta på nytt når jeg skulle skifte, hadde sex en gang, ble gravid[:)]
oisann! nytter ikke å slurve her skjønner jeg[:)] godt jeg har vært flink hittil!
hvor var du i syklusen da?
Plasteret jeg skulle sette på var nr.3
virkelig??????? trodde man var rimlig trykk om man glemte nr.3 jeg! siden det mest sannsynlig er etter eggløsning og man skal være trygg i 2 dager etter man har tatt av plasteret! oi! der tok jeg feil! gikk i dag ca 8 timer før jeg tok på plaster 2[:-] tror du det er "farlig"?

jeg glemte å ta på nytt når jeg skulle skifte, hadde sex en gang, ble gravid[:)]
oisann! nytter ikke å slurve her skjønner jeg[:)] godt jeg har vært flink hittil!
hvor var du i syklusen da?
Plasteret jeg skulle sette på var nr.3
virkelig??????? trodde man var rimlig trykk om man glemte nr.3 jeg! siden det mest sannsynlig er etter eggløsning og man skal være trygg i 2 dager etter man har tatt av plasteret! oi! der tok jeg feil! gikk i dag ca 8 timer før jeg tok på plaster 2[:-] tror du det er "farlig"?
ja det skal være trygt i to dager........, men jeg tok likevel angrepiller for å være sikker, gravid ble jeg. Er veldig glad for det nå da
Velger å tro at kroppen virkelig hadde bestemt seg for å bli gravid og det var ingenting jeg kunne gjøre med det[:)]