Dere som bruker hårfjerningskrem

Ju9ta

Forumet er livet
Nedentil..
Hvilken vil dere anbefale? [8|]
Svir d?
Og kan gravide bruke den?

Innser  at jeg ikke lenger "kommer til"..[&o]

ORIGINAL: mmth

velger å følge med her jeg...

har aldri brukt noe sånt. Men har hørt rykter om at den fra kondomeriet er bra??

har også tenkt på dette!! må jo være genialt....! så lenge det fungerer da! voksing tørr jeg rett og slett ikke...

http://www.kondomeriet.no/?did=9768549

Her er link til en type hårfjerningskrem i alle fall. Men skal innrømme at jeg ikke har særlig lyst å sitte og skreve med bena i 10-20 min mens den virker! [8D]

Hvor har du tenkt åbruke det?? Kanskje dumt spørsmål, men har aldri hørt at det finnes noe sånt til å bruke nedentil..hvis det var der du hadde tenkt å bruke det [8D]

Blitzblank kremen er til å annbefale,den svir ikkje etterpå,blir et godt resultat[:D]

å vente med den dei 20 min så er det jo bare å pusse tennene,vaske sminkene eller nappe bryna,
det gjore eg,å da gikk det grei å vente[:D]

ORIGINAL: Vugge

Hvis dere ikke vil ligge å "skræve" som Goth. Mummy så fint sier det, så kan dere ta det på og putte en tampong på langs mellom "sprekka" evt bomull eller noe liknende så er det bare å sminke seg eller et eller annet mens det virker og så skylle av [;)]

åååhneeei!! Nå LO jeg skikkelig godt her, så drålig humor har jeg [:D] sambo bare ser rart på meg han. Hihi.
Men ja, why sugercoat it? :P det er jo det oss ikke så oppfinnsomme mennesker ville gjort! Men nå har vi jo smarte råd fra vår kjære Vugge, det der hadde jeg aldri tenkt på selv! Kanskje man skal prøve sånn krem likevel.. [:)]

ORIGINAL: Goth.mummy

Hvis dere ikke vil ligge å "skræve" som Goth. Mummy så fint sier det, så kan dere ta det på og putte en tampong på langs mellom "sprekka" evt bomull eller noe liknende så er det bare å sminke seg eller et eller annet mens det virker og så skylle av [;)]

åååhneeei!! Nå LO jeg skikkelig godt her, så drålig humor har jeg [:D] sambo bare ser rart på meg han. Hihi.
Men ja, why sugercoat it? :P det er jo det oss ikke så oppfinnsomme mennesker ville gjort! Men nå har vi jo smarte råd fra vår kjære Vugge, det der hadde jeg aldri tenkt på selv! Kanskje man skal prøve sånn krem likevel.. [:)]

Skulle gjerne hatt litt mer kreative evner som å male eller strikke istedet for sånne spesielle løsninger på ting altså! [:D]  Men kan jo komme til nytte det også! Forlenget livet ditt litt hvertfall [8D]

noen må jo finne på sånt smart også! [;)] Hvor skulle vi vært uten sånne utspekulerte mennesker da? uten biler og sånn luksus skal jeg si deg!

haha, ja det gjorde du! baby fikk nok ristet seg godt inni der, kjenner det på magen nå ja [:D]

Har ei gravid venninne som bruker weet intimkrem. Den får man kjøpt på dagligvarebutikk, iallefall HM. Hun sier den tar godt og svir ikke, så den skal jeg kjøpe iallefall [:)]

Her vokses det og har gjort det i maaaange år[:)]Går heeelt fint!!

Tar nesten alt(alt blir liksom litt barnerumpe)men det holder i flere uker,har brukt veet sin kjøpt på vita og hm og men det holder ikke lenge.Kommer sånne stubber etter noen dager.Kan like så godt bruke høvel[8|]

ORIGINAL: Markmusa

Har ei gravid venninne som bruker weet intimkrem. Den får man kjøpt på dagligvarebutikk, iallefall HM. Hun sier den tar godt og svir ikke, så den skal jeg kjøpe iallefall [:)]

Har jeg også brukt. Fungerer fint[:)]

ORIGINAL: mmth

velger å følge med her jeg...

Tenkte egentlig å kjøpe en maskin, men velger å følge med jeg og [:)][:)]

ORIGINAL: snartmamma77

Her vokses det og har gjort det i maaaange år[:)]Går heeelt fint!!

Tar nesten alt(alt blir liksom litt barnerumpe)men det holder i flere uker,har brukt veet sin kjøpt på vita og hm og men det holder ikke lenge.Kommer sånne stubber etter noen dager.Kan like så godt bruke høvel[8|]

vokser du selv? Har lyst til å prøve det, men tror ikke jeg hadde klart å gjøre det selv[8|]

Jeg har heller aldri prøvd hårfjerningskrem "der nede", men jeg har forsøkt det på leggene. Der synes jeg det funker dårlig... Jeg har smurt på og latt det sitte den tiden det skal, men hårene sitter jo like fast etterpå. Dere som bruker det nedentil, holder det å bare skylde med vann etterpå og så faller alt håret av?????

Dytter på denne for å høre mer fra dem som har prøvd det!!!!

Vet du om jeg må spare dott nedentil for å få effekt? Faller hårene av med rot?? Kan jo være interessant å prøve...takk for tipset om vita [;)]

Back
Topp