Dere som bruker fuzzi buns bleier

lille miss

Glad i forumet
er dere fornøyde?
lekkasje
passform
størrelser?

jeg trodde det bare var lommebleie jeg? [:)]

ORIGINAL: Tornerose:D

Hva er lommebleie?

en form for tøybleie [:)]

hentet fra bleieboden.no

Lommebleier er fargerike bleier som har et integrert sperrelag i PUL ytterst, det vil si at du trenger ingen bleiebukse utenpå en lommebleie. På innsiden er det oftest myk mikrofleece, som transporterer fuktigheten bort fra barnets hud og holder det tørt. Imellom disse to lagene er det en ”lomme” med en åpning, og denne lommen må man fylle med innlegg av oppsugende materiale (noen lommebleier kommer med ferdige innlegg av hamp eller mikrofiber, men ellers kan man kjøpe ferdige innlegg eller bruke gamle håndklær, brettebleier m.m.).
Lommebleier har også den fordelen at de tørker svært fort, siden man kan ta ut innlegget og tørke det for seg. Bleiene festes enten med trykknapper eller borrelås.

Vi er fornøyde med våre, men føler at gutten vår kanskje passer bedre inn i andre bleier, han er veldig slank så jeg liker bedre Happy Heinyz bleiene til ham(men vi har ikke hatt noen lekkasje problemer med FB bleiene :) ).

Her har du en link til hva 22 andre norske mødre syntes om Fuzzi Bunz:
[link=http://www.tettinntil.no/reviewpost/showproduct.php?product=125&cat=15]Omtale av Fuzzi Bunz[/link]

Back
Topp