Dere som bruker flere vogner

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Hvordan løser dere det med myggnett, regntrekk, dyne/vognpose og lignende om dee bytter ofte på hvilken vogn dere bruker? :)

Her er det snakk om å ha én vogn stående inne og én stående i bilen. Men litt usikker på hvordan jeg da løser det med å drasse med alt fra myggnett til vognpose fram og tilbake.

Vi bor et sted med både veldig lite insekter og regn. Så regntrekk bruker vi færre enn 10 ganger i året, og da er det spådd på forhånd så vi kan finne det fram. Insektsnett bruker vi bare når barnet sover ute (men ikke på trilletur), typ i skyggen av et tre.

Vognpose bruker vi bare når det er kaldt og vi skal være ute (ikke til/fra bhg, da er det varme klær som gjelder.

Så i praksis må i allefall ikke vi ha med alt det der hver gang i alle fall :) Ser an

Eg har to vogner, og usikker på om eg skal bruke begge ut, det blir prøvd fram seinere.

Har kjøpt 1 myggnett. Det brukes vel kun når ungen sover ute heime, så føler det holder med 1.

Har 3 vognposer (kjøpt 1 og arva 2) så der har eg meir enn nok.

Kun 1 dyne. Syns ikkje eg trenger mer når eg har så mange vognposer.

Har kjøpt regntrekk som hører til Stokke Trailz liggedel - vurderer å kjøpe Tinkafu sitt også. Spesielt om trekket til Stokke ikkje passer til Emmaljungaen.

Me kjem aldri til å ha vogna stående i bilen, så blir ikkje like masse drassing av ting att og fram uansett.

Har dobbelt opp av utstyr, så hver vogn har sitt eget. Den ene vognen står i bhg, den andre brukes til/fra.
Enklest sånn.

Har utstyr til hver vogn. Her er det nå 5 vogner og ei trille på 2 barn. Den ene vognen skal i bhg.

Tenkt på arv i denne forbindelsen? Kkøpe brukt? Kan spare mye på det når man først skal ha flere av hver :)

Tenkt på arv i denne forbindelsen? Kkøpe brukt? Kan spare mye på det når man først skal ha flere av hver :)

Mye er kjøpt brukt allerede, men ser ikke helt behovet/ønsket om 2 av alt heller :P

Vi får se hva vi gjør. Kjøper kun 1 sett nå, så ser vi det an hva som passer oss :)

Om du har muligheten så ville eg lagd til ein slags boks/stor korg eller lignende å hatt i gangen tilegnet for vogn ting. Så tatt det du trengte derfra uansett om du skulle ut med den vogna eller være heime med andre vogna. Og da kjøpe ting som passer begge vognene. Trur ikkje det blir så stress med kun 1 av kvar [emoji4]

Om du har muligheten så ville eg lagd til ein slags boks/stor korg eller lignende å hatt i gangen tilegnet for vogn ting. Så tatt det du trengte derfra uansett om du skulle ut med den vogna eller være heime med andre vogna. Og da kjøpe ting som passer begge vognene. Trur ikkje det blir så stress med kun 1 av kvar [emoji4]

Ja, det var lurt. Blir nok noe sånt :) (Når jeg får planlagt hvordan vi skal få plass til alt haha)

Vi har det og fungerer veldig bra for oss ;)

Back
Topp