Dere som bruker fenikkelte og ammer

Piikachu

Glad i forumet
hvordan te bruker dere? hørt man kan kjøpe på apoteket og helsekost butikk?

hvordan virker dette? altså - hvordan bruker man det? drikker det selv eller gir til barnet?
og når drikker man det og hvor ofte?

jenta mi plages med luft på ettermiddagen/kvelden, at hun ikke får sovd noe før 01-tiden, i dag sovnet hun halv 12!! og jeg tror det skyldes at hun har mye luft i magen at hun ikke får sove tidligere.. det sliter meg ut. derfor har jeg tenkt å prøve teen.

Jeg har kjøpt meg ammete på apoteket, man skal ha 1-2 kopper om dagen. Har bare ikke prøvd enda...[8|] Håper på svar her inne, om dette er verdt å prøve... Gutten min sovner heller ikke før v tolv-ett tiden.. Håper dette bare er for en kort periode til. Vi får bite tenna sammen[;)]

Eg drikker ammete hver dag, 3-4 kopper. Jeg syntes det funker veldig bra! Luften kommer lettere ut med rap og promping. Sebastian har blitt mye roligere etter jeg begynte med det... Gir ikke det til han direkte, bare drikker det selv..[:)]

Jeg kjøpte fennikel te på helsekostbutikk, og ga det direkte til snuppa før vært måltid (2-3tsk), synes det hjalp [:)]

Jeg bruker Kloster sin fennikel te, kjøpes på apoteket. Drikker den selv, ca. 2 kopper hver dag, og merker stor forskjell. Før var lillegutt veldig plaget med å få ut luften og rapet nesten aldri, mens nå fiser og raper han som bare det [:D] Prøvde å kutte det ut en ukes tid, men da rapet han betraktelig mindre. Prøvde å gi litt til ham i starten, men syns han gulpet mer av det (mulig jeg bare innbiller meg det da [:-]) og så lenge han har så god effekt av at bare jeg drikker det så fortsetter jeg slik [:)]

Back
Topp