Dere som bruker doppler...

Ibett

Flørter med forumet
Hei! Nå har grunnen til at jeg egentlig ikke ville kjøpe doppler skjedd. Har hørt hjertelyden tidligere, men i går var det litt brunt på papiret og i dag også, så skulle bare høre kjapt i dag for å berolige meg. Selvfølgelig hørte jeg ingenting!! Prøvde flere ganger og nå tør jeg ikke prøve mer. Blir såå lei meg!! Er det noen som har noen solskinnshistorier å komme med? :( er 9+4..

Det er tidlig, babyen er under 3 cm og danser rundt inni der å det er vanskelig å finne lyden. Slike dopplere anbefales ikke å bruke før uke 12 å utover :) brunt på papirer er somregel en slimhinne som har sprukke el. Brunt er gammelt blod :)
Jeg er uke 10+6 eller noe sånt. Jeg finner ikke hjertelyd. Men kan høre at den danser rundt inni vannet der.

Det er tidlig, babyen er under 3 cm og danser rundt inni der å det er vanskelig å finne lyden. Slike dopplere anbefales ikke å bruke før uke 12 å utover :) brunt på papirer er somregel en slimhinne som har sprukke el. Brunt er gammelt blod :)
Jeg er uke 10+6 eller noe sånt. Jeg finner ikke hjertelyd. Men kan høre at den danser rundt inni vannet der.
Signerer denne :)

Å høre hjertelyden så tidlig skal godt gjøres! Forrige svangerskap fant jeg ikke hjertelyden før uke 16+, fant den ikke uke 17-18 men fant den i uke 19 igjen. Med nr 2 fant jeg hjertelyden først i uke 13+ :)

Du må tenke som så at det er en grunn til at de ikke lytter etter hjertelyd på første svangerskapskontroll i uke 12 :) det er alt for tidlig til at man skal kunne være sikker på å finne den..

Ja, jeg vet egentlig alt dette, men har funnet den så lett de andre gangene.. Huff, blir bekymra uansett. Om jeg finner den skal jeg legge bort doppleren - skaper bare usikkerhet :( prøvde igjen nå og finner den fortsatt ikke.

Back
Topp