Dere som bruker cerazzete?

*Minibønna*

Forumet er livet
Bivirkninger? Skal starte til uka, orker ikke bli er hormontroll....

Jeg begynte med å ikke få mensen i det hele tatt.. men nå..

Nå gjør jeg ikke noe annet enn å blø.. blir helt sprø!!
Blødd i så og si 3 uker.. Klikker snart. Siden jeg ikke ammer lengre skal jeg innom til legen å få resept på p-plaster i stede. Fikk på det før, men skal visst ikke amme med det. Så begynte på disse i stede!!

No more!! Er møkk lei.. Siste brett nå!

MEN, så e det ikke alle som får bivirkning da, selvom jeg har merket at dette har hendt med mange som går på carazette.

Håper virkelig du ikke "reagerer" [:)] unner INGEN å ha mensen så lenge.
Begynner å bli frustrerende [8D]

Jeg reagerte aldri på dem, mistet mensen da....[8D]
Det er litt skummelt, testa meg hver måned, hehe[:D]

jeg har aldri merket noe bivirkninger når jeg har gått på de. Det er jo ikke østrogen i de, det som ofte skaper hormontroll ;-)
Eneste "bivirkning" er at jeg mister mensen. Hadde mensen nå denne uka, i 2 dager, da hadde jeg ikke hatt det siden i høst da jeg begynte på de og simen var 6 uker :)

Jeg prøver, den miste mensen bivirkninga er jo ikke feil[:D]

absolutt verdt et forsøk [;)]

ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg prøver, den miste mensen bivirkninga er jo ikke feil[:D]

jeg har hatt små blødninger uten om mensen.. men d skal vist være normalt om man går på de i de første 3 mnd.. ellers så merker jeg ingenting.. jeg tåler ikke p piller å d pga hormonene som er inni.. cerazette merker jeg ikke noe til. så jeg er veldig fornøyd vertfall

Har vært veldig fornøyd! Begynte etter annbefaling fra lege på dem før jeg fikk mensen tilbake etter fødsel. Har enda ikke hatt noen blødninger etter 1,5 måned så krysser fingrene for at jeg også er en av dem som ikke får mensen på disse!

Back
Topp