dere som bruker carazette!

mariferrari

Elsker forumet
Er dere fornøyde? Hvordan er d med blødninger å sånt? Jeg føler nesten at jeg blør hele tiden.... kanskje ett par dagers pause åsså på an igjen :S Andre som har d slik?

Det var slik hos meg også i begynnelsen men det har gitt seg... har gått på de i snart 3 mnd...

ville ikke tatt pause på pillen.. da ville jeg heller funnet noe annet.

hvor lenge har du gått på den?
føler den pillen er sånn enten eller=)
jeg blødde ikke noen ting,hadde ikke mensen på flere år=) så har man de som blør hele tiden.

mulig jeg blødde noe i starten på den,det husker jeg ikke...
dette er erfaringen min fra vic sin tid.

blør ikke i det hele tatt.. kun om jeg glemmer det fire dager.. da kommer mensen,,, var bortreist noen dager nå uten å huske ta de med og da kommer det mensen, som varer i fire fem dager, så feridg, men blør ikke om jeg går på de kontinuelig:D

Nikki! Mente ikke at jeg tok pause fra pillen(er du gal?????,hehe) mente at jeg blødde nesten hele tiden unntatt ett par dager liksom.....

Får mensen ca midt i brettet jeg, blør kanskje en uke da, så ett par dager pause, så kommer den igjen..... Herrer, kjedelig! Håper d gir seg snart!

trodde du mente å stoppe noen dager på pillen for å begynne igjen?
jeg gikk litt sånn av og på den pillen på slutten....
tok ikke piller når samboer var på jobb og så begynte jeg litt før han kom hjem igjen[8D]
da ble det blødninger i hytt og pine...

Jeg har fått resept, men tør ikke begynne for jeg orker ikke blø (hvis jeg skulle fått blødninger da) - venter til etter jeg har slutta å amme, da kan jeg prøve en annen p-pille. Holder med kondom til da, er jo ikke som om vi er kaniner for tiden så det gjør ikke noe [8D]

Nei d tør jeg ikke! Skal IKKE ha to tette her..... Satser på d stabiliserer seg snart.....

ORIGINAL: Mommy Nala

Jeg har fått resept, men tør ikke begynne for jeg orker ikke blø (hvis jeg skulle fått blødninger da) - venter til etter jeg har slutta å amme, da kan jeg prøve en annen p-pille. Holder med kondom til da, er jo ikke som om vi er kaniner for tiden så det gjør ikke noe [8D]

Ikke akkurat kaniner her heller,hehe..... Spesielt ikke nå når jeg har småblødninger nesten hele tiden....

ORIGINAL: mariferrari

ORIGINAL: Mommy Nala

Ikke akkurat kaniner her heller,hehe..... Spesielt ikke nå når jeg har småblødninger nesten hele tiden....

Hehe - blir dårlig med hopping i høyet med babyen på samme soverom og man ikke vil ofre søvnen man får så lite av i utgangspunktet [8D]

ORIGINAL: *sue

Ikke merket noe av det her....[:)]
men vet mange sliter med det, er visst helt vanlig...du ammer?

Delammer, har ikke nok melk lenger...... har også hørt at d er en ganske vanlig seg!bivirkning, men hadde vært kjekt hvis d hav

Hadde bare litt mensen, blødde ikke skikkelig en gang.
Men jeg begynte før jeg hadde fått mensen, og jeg begynte litt feil på brettet [&:]
Hadde vært herlig å slippe mensen [:D]

ORIGINAL: *sue

ORIGINAL: mamihe

Hadde bare litt mensen, blødde ikke skikkelig en gang.
Men jeg begynte før jeg hadde fått mensen, og jeg begynte litt feil på brettet [&:]
Hadde vært herlig å slippe mensen [:D]

hva mener du med det?

Leste vedlegget senere, og der sto det at man skulle begynne på den øverste rekken.
Men jeg begynte av en eller grunn på den nederste... [8D]

Null blødninger [:D] (blør kanskje 1-2 dager ca 3-4 ganger i året [:)]
Sier seg selv at jeg er storfornøyd med den pillen [:D]

Back
Topp