Dere som bruker brunkrem..hjelp

kajen

Betatt av forumet
Okey, først av alt, ikke mobb tegningen min da.. er ikke kunstner[:D]

men jo, dere som bruker brunkrem, hvordan blir det der øverst ved nese beinet,der hvor det på en måte går rett inn mot øyekroken nesten? Ca der jeg har tegnet pil på tegninga. Uansett hvor nøye jeg er med å smøre på brunkrem så blir jeg alltid hvitere der.. og når jeg ser på andre så har de fått til...(HOW????)
Prøver å gni det jevnt ut med fingere, med svamp prøv alt mulig ...
Noen tips noen???

hmm.. bare jeg som bruker brunkrem visst[:D]

Brunkrem er must, for det er jo så tøfft!

Hahahahaa...

Sånn.. helt ærlig trodde jeg ikke noen brukte brunkrem lenger. Går det ann å få kjøpt lenger?

I got a brown bag on my pillow

ORIGINAL: TonjeJenta

Sånn.. helt ærlig trodde jeg ikke noen brukte brunkrem lenger. Går det ann å få kjøpt lenger?

Hva er brunkrem da...? Trodde det bare var et annet ord for foundation eller hva det nå er man bruker nå til dags.

ORIGINAL: Jubelmusa

Hva er brunkrem da...? Trodde det bare var et annet ord for foundation eller hva det nå er man bruker nå til dags.

foundation kjøper man da i ca. samme hudtone som en selv... brunkrem er for å late som man er av litt annen herkomst.. og man må farge halsen også ellers ser det heeeeelt sprøtt ut. Trodde virkelig ingen brukte det lenger....

mener du selvbrunings krem?

gamle koner bruker brune toner...
du må ta din krem ved ditt øyeben...

det er et annet ord for fundation.
selv om det kansje originalt er noe annet blir det ofte sagt istede for fundation.
så ro dere ned.

jeg blir også sånn:P hehe vet ikke hvordan men får helt gjevn farge overalt[8D]

Kanskje [:)]

ORIGINAL: Jubelmusa

foundation kjøper man da i ca. samme hudtone som en selv... brunkrem er for å late som man er av litt annen herkomst.. og man må farge halsen også ellers ser det heeeeelt sprøtt ut. Trodde virkelig ingen brukte det lenger....

Ehm, det er jo akkurat det samme[:-] for de som kjøper mørkere enn sin egen hudtone før brunere
tryne som jeg er enig ser helt fælt ut.. men det er ikke to forkjellige ting, å noen bruker solpudder over som gjør det enda mørkere..

Consealer i rett frage under og solpudder på toppen [;)] Men de punktener er naturlig lysere og om hele ansiktet blir i nøyaktig ssamme fargetone vil det se "livløst" og "flatt" ut.. 

Når jeg var fjortiss het det brunkrem hvertfall og den var god og brun og vi så helt jævlige ut alle mann, men trodde vi var fine[8D] (men om det egentlig var foundation eller brunkrem vet jeg ikke) Jeg er ingen sminke guru[&:]

Vi som er litt eldre vet hva "brunkrem" er.. og det er nok ikke for samme bruk som foundation nei.
Men om det er foundation det menes blir jo saken litt annerledes.

Vi som er litt eldre vet hva "brunkrem" er.. og det er nok ikke for samme bruk som foundation nei.
Men om det er foundation det menes blir jo saken litt annerledes.

Eldre...? [:D] [:D] [:D] Joda, jeg brukte flittig brunkrem for femten år siden, like mye for å dekke over som for å "få litt farge" i ansiktet. [:D] Samma suppa er det uansett.

ORIGINAL: kajen

hmm.. bare jeg som bruker brunkrem visst[:D]

Mener du selvbruning eller foundation? Forresten, så åpner det bare øynene mer å være litt hvitere i øyekroken. Jeg bruker concealer.

Er det så nøye om hun sier brunkrem eller foundation?
dere skjønner vel hva a mener?? [8|]

desverre ingen tips. bruker det ikke

Back
Topp