Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ovis lovis
når jeg hadde detti ned trappa og gått på 100 dører x-antall ganger forstod mamma at noe ikke var som det skulle[:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Mz Roma
ORIGINAL: anniie6
Hvordan fant dere ut at dere trengte briller? Tenker da på om dere var rare i hodet eller no sånt???
hehehe..nå måtte jeg bare le...rar i hodet? Joda, er rar i hodet også, men det er nok medfødt.[;)]
Merket at jeg hadde dårlig syn når jeg var 13år. Måtte nærmere og nærmere tv for å se teksten. Min mor tok meg da til øyelege og fikk da briller.
ORIGINAL: CicelineVar som en ny verden når jeg fikk briller. Har nå styrke på "bare" -5.00 og-5.50 Men vært oppe i -6.50 Bruker linser for det meste for med den styrken er det skikkelig cola bunner, og veldig tunge på nesa hvis man ikke betaler en masse ekstra for en annen type glass.[:)]
tror jeg begynte da jeg var 9. foreldra mine reagerte på at jeg myste så ille når jeg så på tv og hadde trynet nede i boka når jeg leste... synet har bare blitt værre, så nå sitter her med styrke på -7. er glad det finnes linser[:D]