dere som bruker briller eller linser

lille iskaffe

Forumet er livet
hva slags syn har du?hvilke styrke bruker du på briller,linser?

Jeg er nærsynt, med styrke -7... og litt til... jeg bruker linser. one day et eller annet...(gidder ikke å gå ut å sjekke nå[&:]...)

Bruker briller. Har styrke + 0,75 og +1, + en samsynsfeil. Vært veeeeeeeeeeeeldig skjeløyd, men har retta seg masse!! (har hatt mye mer i styrke da jeg var mindre, +4-5 eller noe sånt,men det har gått mye tilbake)
Ser egentlig like godt uten briller, men blir fort sliten i øynene når jeg ikke har de på [;)]

Jeg er nærsynt, og bruker misus 2,5 på begge øynene. Bruker dagslinser [:D]

er nærsynt.. -10 på det ene øyet, og -10,5 på det andre. har også 3,5 i skjeve hornhinner.. bruker linser med styrke - 9, og briller i minus 10,, ser bedre i linsene enn i brillene, men forklaringen ligger vel at linsa kommer heeelt inn på øye eplet, mens brillene sitter på nesa..

Har - 5 eller no sånn på begge øya [:-] og litt skjeve hornhinner. Bruker briller fordi jeg ikke kan bruke linser nå pga et arr på venstre øye som kom etter virusinfeksjon [&o] Skal til undersøkelse for å se om det går an å fikse arret med laseroperasjon.

Nærsynt.. -1.75 på venstre og -1.50 på høyre..  Men lurer på om det ikke er helt rett på venstre... Bruker focus dailies endagslinser.. Men vurderer å begynne med månedslinser...

e nærsynt -2 på bægge,bruka månes linse..

Jeg var -6,5 og -7,5, brukt briller og linser så lenge jeg kan huske, men for 1,5 år siden tok jeg laseroperasjon, og lever nå i en helt ny verden!! Så ufattelig deilig å slippe briller og linser..!! Det var absolutt verdt pengene! Har ikke vært noe tull.. ser perfekt!

-3.5 og bruker bare linser.

Nærsynt..med minus 4.50 på begge øyne.
Bruker linser mest,dailies dagslinser..briller kun på sløve dager..

Back
Topp