dere som bruker briller- ang kino og 3d

miss piggy

Gift med forumet
hei!

min kjære bruker briller og han er litt usikker på hvordan det blir å gå på en 3d film på kino, for da må han jo bruke både sine egne + 3d brillene.

noen som har erfaring med dette?
blir det vanskelig å følge med?
vondt til øynene?

ORIGINAL: Auliana

Jeg hadde brukt linser under kinobesøket. Er det en mulighet for ham?

nei, desverre så har han ikke linser og han hater å bruke det [&o]

Jeg har brukt 3D-briller oppe mine vanlige briller, og jeg synes det går helt fint. Merker ingen stor forskjell fra de gangene jeg har brukt linser.

Så det skal gå bra! [:D]

Jeg hadde 3D-brillene oppå de vanlige. Så über teit ut, men pytt sann[8D]

har aldri hørt om noen som klager på 3D brillene av de som bruker briller fra før av iallefall[:)] dere kan jo spørre de som jobber der om han kan prøve brillene på før dere kjøper billettene[:)]
de 3D brillene vi har på kinoen i stavanger er vedig elastiske og "store" og skal være gode å ha på uannsett

Kommer litt an på hvordan briller han har.
Mannen min har -6 på begge øynene. For å ikke ha for tykke, og tunge glass, kjøpte han tynnere spesial glass.
Bryningsindeksen på dem er stor slik at 3D brillene ikke helt virker som de skal. Han får ikke den fulle effekten, og det som skjer helt ute i sidene på filmlerrete blir litt rart.

tusen takk for svar alle sammen [:)]

jeg skal få han til å prøve ett par briller på kinoen før vi bestemmer oss tror jeg. kjedelig om hele filmen blir ødelagt liksom, men krysser fingra [:)]

ha en kjempe fin kveld alle sammen [:D]

Kan si at jeg har over -8 på hvert øye, tjukke rammer på innfatningen (må jo være fancy) og hadde 3d brillene utenpå. Satt omtrent værst tenkelig i kinosalen sist (rad 2) og så allikevel godt og fikk med effektene. Hendte jeg måtte justere litt på brillene underveis og så helt dotten ned fra månen ut, meeen skal ikke klage. Eneste var at teksten ble litt dobbel av og til, men jeg trenger ikke sånt så.

ORIGINAL: Kranglefanten

Jeg hadde 3D-brillene oppå de vanlige. Så über teit ut, men pytt sann[8D]

Tror det ska gå bra så lenge en ike slitter med samsynne, jeg fikk beskjed fra øyelegen at jeg bare kunne glemme 3d filmer pga at samsynne mitt er delvis ødelagt

Back
Topp