Dere som bruker bilstolpose..

finsen

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Dere som bruker bilstolpose i bilstolen, har dere nyfødtinnlegget inni eller bak posen?

Vi har det bak.. har faktisk ikke tenkt på om det burde vært inni, men ser ut som snuppa sitter trygt og godt som det er [emoji4]

Vi har det bak.. har faktisk ikke tenkt på om det burde vært inni, men ser ut som snuppa sitter trygt og godt som det er [emoji4]
Vi har det også bak. Så bare noen som hadde det inni, så da begynte jeg å lure på hva som er best/riktig :angelic:

Sniker fra desember.

Vi hadde posen oppå innlegget først og jeg hadde ikke engang tenkt på at man kunne ha motsatt men etter at jeg så noen ha det prøvde vi og det ble mye bedre. Da er det lettere å se at hun sitter riktig :) Det er nok ingen fasit på det.

Nå er ikke jenta vår født enda, men jeg har oppfattet at det er vanligst å ha det bak posen.

Sniker fra desember.

Vi hadde posen oppå innlegget først og jeg hadde ikke engang tenkt på at man kunne ha motsatt men etter at jeg så noen ha det prøvde vi og det ble mye bedre. Da er det lettere å se at hun sitter riktig :) Det er nok ingen fasit på det.
Tenkte kanskje vi også skulle prøve for å se om hun sitter bedre :) Hun sitter forsåvidt greit, men jeg synes hun "forsvinner" litt langt ned i stolen. Hvilken bilstol har dere?

Vi hadde det bak posen med vår første, aldri tenkt på at det går ann å ha det inni posen... Har Besafe izi go

Vi hadde det inni sist og kommer til å ha det nå også. Frøkna satt mye bedre med det inni, da det ble veldig klumpete bak.

Takk for svar damer! Jeg ble faktisk så usikker at jeg sendte Mail til BeSafe. De anbefalte å la innlegget være slik som det var, altså bak posen, så da tror jeg vi bare fortsetter å ha det sånn :)

Back
Topp