Dere som bruker 30days

Snuppeluppe

Gift med forumet
Holder dere dere unna sukker, stivelse og melke produkter under kuren?
Står på pakken at for opptimal effekt skal man holde seg unna dette....
Men hva i huleste skal man spise da?? Greit å holde seg unna sukker...Men stivelse og melk er det jo i nesten alt synes jeg...[8|]

hvor får man kjøpt denne? Hva går den ut på ? 

ORIGINAL: trampe80

hvor får man kjøpt denne? Hva går den ut på ? 

Man får kjøpt det på Helsekost butikker [:D]

Her er litt om 30 days:
30 days inneholder Med-Eq Gaiapharmas egen-utviklede og unike ekstrakt DToX™. Urtene i DToX™ har rensende og styrkende virkning på kroppens fordøyelsesorganer og stimulerer kroppens evne til å kvitte seg med skadelige avfallsstoffer. 30 days inneholder også unike gluko polysakkarider (betaglukaner), som er kjent for å aktivere og støtte vårt naturlige immun-forsvar.
Studier av 30 Days indikerer tydelig at de unike ingrediensene i 30 days blant annet stimulerer et protein. Dette proteinet i 30 days øker fettforbrenningen. Proteinet i 30 Days finnes i magefett, og derfor ser 30  days ut til å være spesielt virksomt mot store mager. Kombinasjonen av 30 days, fysisk aktivitet og et sunt kosthold med et beskjedent inntak av sukker og stivelse hjelper deg med å holde magefettet borte.
Fjerning av avfallsstoffer er en viktig del av 30 Days kuren.
30 days renser lever og nyrer og setter fart på immunsystemet, slik at mengdene av slim, cellulitt og
overflødig væske i mageregionens underhud blir sterkt redusert".

Har spist som vanlig, og ikke trent i det hele tatt. Men er vel gjerne lurt å spise sunt og å trene for å få best effekt.
Har gått ned etpar cm rundt livet, men glemte dessverre å måle meg før og etter.[8|]
Står vel ingenting om sukker? Trodde det var karbohydrater man skulle holde seg unna[&:]

Jeg spiste som normalt[;)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp