Dere som bor uten hage...

Tre muskuterer

Lykkelig!
først lurer jeg bor du helt uten hagemuligheter eller bor du med felleshage men i en høyere etg enn første?

Vi lurer på å by på en leilighet som går over 2 og 3 etg med stor felleshage. Den har kjøkken og spisestue i ett stort rom, 2 stuer og 4 soverom. Helt perfekt men lurer på om vi kommer til å savne og kunne gå ut på terrassen og være i hagen med gutta.

Har bodd i et hus med 4 leiligheter uten hage, var hovedvei forran og bak og jeg savnet veldig å ha en hage som ungene kunne leke i, satt ute og skulle grille av og til på veranda men det blir dårlig plass osv..

Nå har vi stor hage og veranda alene og det er utrolig deilig, ingen som sitter og ser på når vi griller, soler oss eller når ungene bader, leker og koser seg ute akkurat når det passer oss!

Om det ikke er veranda der så tror jeg dere kommer til å savne det ja.
Vi har 2 verandaer, men savner å kunne gå ut i en hage :)

Jeg er bare glad for å være kvitt hagearbeidet. :P Vi bor i 2. etasje. Det er en liten felleshage her, som jeg neppe kommer til å bruke. Vi har veranda på begge sider av huset hvis det noen gang skulle bli fint nok vær til plaskebasseng her. Ellers går vi heller rett over gaten til lekeplassen hvis vi skal ut med ungene. 

vi bodde i 4mannsbolig med felles hage. bodde i 1 etg så det gikk trapp fra verandaen og ned i hagen. Kjempekoselig! Nå har vi hus, og bruker faktisk hagen mindre pga at vi må rundt huset for å bruke den største delen, haha!

Vi har ikke hage, men det hadde ikke vært greit hvis vi ikke hadde stor, egen veranda med høye skillevegger mot naboene. 

Vi har bare veranda siden vi bor i 2. etasje, men mellom rekkehusa er det en kjempe stor plen hvor det er benker og lekeplass. På en måte en liten park i midten.
På andre siden har vi en kjempe stor plen til så merker ikke at vi ikke har hage egentlig :p Føles som vi har det 

Vi bor i rekkehus. Helt uten hage eller mulighet for det. Jeg savner det veldig da vi heller ikke har terrasse eller balkong. Kan sitte ute foran huset da, men der er det vei rett foran, og så er det sjø helt opp til den. Lite barnevennlig med andre ord. Gleder meg til vi skal bygge, da blir det hage da:)

vi har ikke hage. bor i øverste etasje i en blokk. vi har en liten veranda, men den er bygd inn som vinterhage, så går ikke ann å sitte der å sole seg f.eks for sola kommer ikke inn der. Sola kommer uansett ikke inn på verandaen før klokka e 17-18 på ettermiddagen.

Back
Topp