Dere som bor i Tønsberg :)

LilleLisska

Forumet er livet
Hvordan bruker vintrene å være her nede ? Mye slaps, eller er det faktisk litt snø av og til ? [:)][8D]

[:)]

Er fra nord å savner snøen.. Men trenger ikke være masse da.. [:)]

Snøen pleier ikke å komme ordentlig før etter jul. Og det pleier faktisk å komme en god del asså. Men det kan fort veksle mellom å snø og regne slik at det fort kan bli slaps[8D] Men nå er det hvertfall to år siden det var hvit jul og jeg husker rett[:'(] Det synes jeg er kjedelig. Det kom litt snø i desember, men den ble jo selvfølgelig ikke liggende.

Er ikke så forskjellig fra her i Sandefjord egentlig[8D] Sesongen som var, var det helskåttens mye snø....som fort ble til slafs så fort det ble mildt.

Så en ellers normal vinter her på østlandet innebærer mye slafs og lite hvitt..[8D]

ORIGINAL: idapjus

MYE snø! Og bor du bare 7 km lenger inn. F.eks mot andebuuuu! Da kommer det mye snø!

Sign. Trenger ikke bo langt inn i landet for at det skal være mye snø. Så klart, bor du nær sjøen eler midt i sentrum vil det være endel slaps, men man trenger ikke dra langt for å komme til winter wonder land.[:)]

jeg bor i nabobyen da[8D]
det blir mye snø nåpr det først snør!! og da kan den ligge en stund å! men blir det først mildvær så blir det MYE slaps

ORIGINAL: idapjus

MYE snø! Og bor du bare 7 km lenger inn. F.eks mot andebuuuu! Da kommer det mye snø!

Hmm.. Jeg bor i Andebu, her er det ikke mer snø enn i resten av vestfold. Hender det er noe kaldere her, men er jo ikke sånn at det snør her og ikke i tønsberg f.eks.. Vi bor jo ikke på fjellet..

Vintrene her er jo varierende, i fjord vinter lå snøen ganske så lenge fra februar og utover og da var det KALDT!!

Greit med snø i Tbg, men du skal ikke langt av gårde hvis du vil ha enda mer.

men ikke kjør med piggdekk.. e18 er som regel alltid bar, og det er brååååkete å kjøre med piggdekk da [8D] *smertelig erfart*

Har akkurat flytta til Revetal (eller Våle da), og er veldig spent på vinteren! Håper det kommer snø, og ikek slaps.. Hører folk si det blir veldig glatt på veiene rundt om her, så gruer meg litt til det.. Er ikke flink på glattkjøring, og uten buss-forbindelser så må jeg kjøre uansett..

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Dollface

men ikke kjør med piggdekk.. e18 er som regel alltid bar, og det er brååååkete å kjøre med piggdekk da [8D] *smertelig erfart*

*pysa*

Du får skru opp musikken inni bilen da....[:D]

Hilsen hun som MÅ ha piggdekk[8D]

Jeg HAAATER støy i bilen.. [8D] har ikke piggdekk her på sørlandet heller, men vinterdekk bråker åkke som [:-]
Jeg kunne jo kjørt pigger da jeg bodde i Stokke, men 6 mil på e18 hver dag når det ikke var snødekke der var liksom eh.. ja.. plagsomt... og miljøfiendtlig [8D] *føler seg mer miljøvennlig enn ihne*

Back
Topp