Dere som bor i oslo?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Vet dere om noen bra utesteder? Og om vaktene der er veldig nøye på hvem de slipper inn?
Skal låne min søster sitt legg,men vi ligner ikke så veldig på bildet hun har på det..SÅ vet ikke om jeg tør..
Her i bergen ser de bare fort på det..

Beste tipset er vel å gå ut tidlig - mange steder sjekker de bare legg senere på kvelden.

Oket takk for tips[:)] Vi går nok ut litt tidlig ja. Skal ikke kle meg som en fjortis nei[:D]
Har bestillt meg nye klær så håper de kommer til fredag.

hehe så gøy da! Men jeg ser liksom ikke så veldig voksen ut egentlig. hehe

De er veldig strenge på det ja.. Har vært på mange bom turer på byen pga venner som har glemt leg og ikke kommet seg inn! [;)] De sjekker alltid leg`en min også! Ellers liker jeg tiger tiger og onkel donald best, men er evigheter siden jeg har vært ute på byen da, så sikkert mange nye steder [;)]

det spørs helt hvor du skal gå hen. hvis du skal på diskotek så er dem ganske strenge, men på puber går det sikkert greit. det spørs også hvilken aldersgrense dere skal inn på... syns dem er blitt strengere og strengere. om det er 18års, 20 år er over 20 år for å komme inn.
jeg var ute igår, og det er 27 år og kom nesten ikke inn fordi dørvakta trodde ikke det var meg på legget

Back
Topp