Dere som bor i Lofoten

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvordan er det å bo der? Anbefaler dere å bo der?

Ser husprisene er kjempe billige dere, Her får du jo ei lita leilighet til de prisene[:@]

Så lenge man har en jobb man liker tror jeg det er kjempefint å bo der med barn. Jeg har vokst opp nesten i Lofoten, men siden det ikke er jobb til oss der er det ikke aktuelt å flytte tilbake dit.

Hører jo så mye negativt om store narkomiljøer der, derfor er jeg veeeldig skeptisk til å flytte dit[&:] Vil ikke at Elias skal voske opp sånn...

ORIGINAL: nette2010

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Hører jo så mye negativt om store narkomiljøer der, derfor er jeg veeeldig skeptisk til å flytte dit[&:] Vil ikke at Elias skal voske opp sånn...
Miljøet er ikke SÅÅÅ stort,men det virker større siden det er en liten plass..
Er ikke noe værre i Lofoten enn hva det er i Trondheim..

huff, du har sikkert rett i det.
I påska da vi var hos svigers var det ei rusa dame som slo på rutene, dørene osv midt på natta. Måtte jo ringe politiet, hun klarte å ødelegge veranda døra...

Vi har så smått planer om å flytte til Lofoten. Må bare finne oss jobb og finne "rette" tidspunkt...[8D]

Kanskje jeg skal søke jobb på Kiwi? :P

http://www.finn.no/finn/job/fulltime/result?keyword=svolv%E6r&EXTENT=

Synes alle på desember 09 skal flytte til Lofoten :)
Det er en fin plass..
Så lillevinkel,hun som var MEGA negativ på generelt om lofoten,hun skal du ikke høre så mye på.. Overdriver MYE,å ikke vårt problem at hun hadde feile venner....

Ja, ringte sambo å fortalte. Han hadde noen sånne venner, men de slutta han bare å ha kontakt med.
Vet du hvor langt det er fra soan til nosnhaugen foreksempel?

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Synes alle på desember 09 skal flytte til Lofoten :)
Det er en fin plass..
Så lillevinkel,hun som var MEGA negativ på generelt om lofoten,hun skal du ikke høre så mye på.. Overdriver MYE,å ikke vårt problem at hun hadde feile venner....

Ja, ringte sambo å fortalte. Han hadde noen sånne venner, men de slutta han bare å ha kontakt med.
Vet du hvor langt det er fra soan til nosnhaugen foreksempel?

Vet du hvor Esso er?
Det er osan.. Er ikke sånn 100% sikker på hvor langt det er fra nonshaugen til osan,men tipper 10-15min å gå...

Ja, vet hvor det er. Men det er jo ikke langt [:)]

Back
Topp